خبرگزاری کار ایران

شریفی عنوان کرد:

ضرورت آموزش کاربردی نیروی انسانی شهرداری رشت

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۶۷۹

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری رشت گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی از اصلی‌ترین نیازهای شهرداری رشت است.

به گزارش ایلنا از رشت، مرتضی شریفی آموزش نیروی انسانی را در سازمان‌ها ضروری دانست و تصریح کرد: سازمان‌ها امروزه در محیطی کاملاً رقابتی همراه با تغییر و تحول هر روزه محیط پیرامون باید اداره شوند. از آنجائیکه مهم‌ترین دارایی هر سازمان، نیروی انسانی آن سازمان است، لذا کیفیت و توانمندی نیروی انسانی از  مهمترین عوامل پویایی سازمان و از اصلی‌ترین عوامل ایجاد مزیت رقابتی پایدار در سازمان‌هاست.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری رشت گفت:  نیروی انسانی آموزش دیده و  توانمند، سازمان توانمند با قابلیت سازگاری و عملکرد بهتر در شرایط متغیر هر روزه را به وجود می‌آورد و کارکنان زمانی می‌توانند به خوبی از عهده وظایف محوله برآیند که از مهارت، دانش و توانایی لازم برخوردار بوده و اهداف سازمان را به خوبی بشناسند.

شریفی افزود: یکی از موثرترین راه‌هایی که می تواند در این زمینه به کمک مدیران بشتابد فرایند آموزش و توانمندسازی به صورت کاربردی است و در این معاونت و حوزه مدیریت نوسازی و تحول اداری شهرداری رشت اقدام به برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی کاربردی که از اصلی ترین نیازهای شهرداری رشت می باشد، شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری رشت افزود: اولین دوره آموزشی، آشنایی با طرح تفصیلی شهر رشت به عنوان شروع برگزاری دوره‌های کاربردی بود و در نظر است این دوره‌ها با سرفصل و مدرس تخصصی مشخص در تمام لایه‌ها و سطوح شهرداری رشت اعم از سطوح عملیاتی، میانی و ارشد برگزار شود.

شریفی ادامه داد: این دوره ها جزء دوره‌های آموزشی ابلاغی بالادستی بوده و  به شیوه و نوع انجام امورات اجرایی یا ادراکی می‌پردازد.

امور آموزشی پیش رو عبارتند از :

ضوابط و مقررات مربوط به طرح تفصیلی شهر رشت

آموزش ناظران  مدیریت پسماند و فضای سبز

آموزش مامورین سد معبر در خصوص شیوه‌های درست و قانونی برخورد با متخلفان

آموزش نیروهای انسانی حوزه امور پیمان ها و قراردادها

آموزش شیوه محاسبه، کسب و افزایش درآمد در شهرداری

آموزش بازرسان حوزه حمل و نقل عمومی

آموزش ناظرین فعالیت‌های عمران و ...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز