خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل و رئیس جدید خانه مطبوعات گیلان انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۲۰۴

در نخستین جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گیلان بعد از برگزاری انتخابات الکترونیک، حسین داداشی برای مدت دو سال به عنوان مدیرعامل جدید خانه مطبوعات گیلان انتخاب شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در نخستین جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گیلان بعد از برگزاری انتخابات الکترونیک، مدیرعامل و رئیس جدید هیئت مدیره این موسسه انتخاب شدند.

در این جلسه که با حضور معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در خانه مطبوعات استان برگزار شد، حسین داداشی برای مدت دو سال به عنوان مدیرعامل جدید خانه مطبوعات گیلان انتخاب شد.

همچنین به اتفاق آرا، علی کریمی پاشاکی به عنوان رئیس، میلاد ابراهیمی نائب رئیس و الهام شاد به عنوان خزانه دار و منشی هیئت مدیره این موسسه انتخاب شدند.

شایان ذکر است کریم خورسندی، حجت الاسلام سید عبدالباقی اسحاقی و فرهاد عینی خراسانی سه عضو دیگر هیئت مدیره و طاهره ظهر ریحانی و فاطمه عباس زاده بازرسان خانه مطبوعات گیلان می باشند.

در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری انتخابات الکترونیک، از زحمات اعضای هیئت مدیره پیشین بویژه آقایان محمدپور، سامری، و خانم ها نیک کار، رفعیان و عاطفی در طول یک سال و نیم گذشته نیز تشکر و قدردانی شد.

بر اساس این گزارش، خانه مطبوعات گیلان نخستین خانه مطبوعاتی بود که درسال ٧٦ با اساسنامه تأسیس و ثبت شد و الگوی سایر استان ها برای تأسیس خانه مطبوعات شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز