خبرگزاری کار ایران

پورحضرت خبر داد:

آغاز طرح زمستانی دستگاه‌های خدمات رسان در محور آستارا - اردبیل

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۲۷۴

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا از آغاز طرح زمستانی دستگاه های خدمات رسان این شهرستان در گردنه حیران محور آستارا-اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا،‌ وحید پورحضرت در جلسه شورای ترافیک آستارا در فرمانداری این شهرستان گفت: راهداری، پلیس راه، جمعیت هلال احمر و فوریت های پزشکی 115 برای خدمات رسانی زمستانی آماده هستند و باز بودن محورهای اصلی در بارش برف در اولویت امور خواهد بود.

وی افزود: تقاطع ریلی جاده ای محور آستارا-اردبیل و محل برداشت مصالح طرح راه آهن باید ایمن سازی شود و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آستارا در روزهای بحرانی زمستان، از توان بخش خصوصی برای خدمات دهی استفاده کند.

وی ذخیره سازی نمک و ماسه برای بازگشایی جاده و حضور فعال نیروهای هلال احمر و پلیس راه را در محورهای مواصلاتی لازم دانست و بخشداران را به استفاده از توان دهیاران برای مدیریت بحران در فصل زمستان توصیه کرد.

پورحضرت بیان کرد: آگاه سازی مردم در رابطه با پیشگیری از بحران های احتمالی ناشی از برف و توزیع مناسب سوخت در مناطق کوهستانی مورد توجه مسئولان قرار گیرد و ساماندهی اغذیه فروشان روبه روی بازار ساحلی و دست فروشان رو به روی تالاب استیل جدی گرفته شود.

سرهنگ احمد کرامتی رئیس دایره راه های روستایی پلیس راه گیلان نیز در این جلسه گفت: ساخت جایگاه اضطراری سوخت و مسجد در منطقه کوهستانی حیران محور آستارا به اردبیل، به منظور اسکان اضطراری مسافران ضروری است.

انور بی نیاز رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا نیز از کافی نبودن هفت خودروی این اداره برای مدیریت بحران در حین بارش برف و مسدود شدن جاده ها خبر داد.

محمد رضا مرزآبادی رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی آستارا هم گفت: مجوز ساخت جایگاه سوخت سیار در گردنه حیران صادر نشده است و پیش بینی می شود سال 97 صادر شود و رانندگان آن محدوده باید در زمستان با باک پر تردد کنند.

آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه شمال غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و دارای 25 کیلومتر راه اصلی، 148 کیلومتر راه روستایی و 15 کیلومتر بزرگراه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز