خبرگزاری کار ایران

مدیر املاک وحقوقی راه وشهرسازی گیلان خبر داد:

رفع تصرف اراضی و املاک دولتی در شهرهای گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۲۹۷

مدیر املاک و حقوقی راه و شهرسازی گیلان از رفع تصرف املاک واراضی دولتی در شهرهای آستارا، صومعه سرا و بندر انزلی طی روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، رسول حسین پور گفت:4924 متر از اراضی ملی در شهرستان آستارا با حضور نماینده اجراء احکام و عوامل اجرایی کلانتری مرکزی ویگان امداد نیروی انتظامی آستارا و یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن گیلان باز پس گیری شد.

وی افزود: این زمین توسط شخصی بوسیله سیم خاردار وسنگ بلوک در شهرآستارا روبروی دانشگاه آزاد تصرف شده بود که با تلاش کارشناسان و مشاوران حقوقی این اداره کل در محاکم قضایی و دفاع از حقوق دولت و برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با پدیده زمین‌خواری، رفع تصرف گردیده و به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی همچنین از تحویل بنای تصرفی به مساحت ۲۷۰ متر در آستارا خبر داد وگفت: طی محکومیت شعبه  ۱۰۱  دادگاه کیفری دو دادگستری آستارا با نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین ومسکن استان بنای تصرفی به مساحت ۲۷۰ متر بدون هیچ قیدوشرطی تحویل گرفته شد. در شهرستان صومعه سرا نیز تحویل چهار واحد خانه سازمانی ودر بندر انزلی یک واحد خانه سازمانی خلع ید شد .

مدیر املاک وحقوقی راه وشهرسازی گیلان با قدردانی ازهمکاری خوب دستگاه قضایی دردفاع از حقوق دولت گفت: کار شناسایی و پیگیری حقوقی در جهت رفع تصرف اراضی دولتی به سرعت و با دقت در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز