خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار تالش صورت گرفت؛

برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس کتابخانه‌های عمومی تالش

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۷۲۲

وحید فرحی دیگه سرا به عنوان سرپرست جدید کتابخانه عمومی شهرستان تالش معرفی شد.

به‌گزارش ایلنا از تالش، مراسم تودیع و معارفه رئیس کتابخانه‌های‌عمومی تالش به ریاست سید عیسی مهدوی فرماندار و با حضور هادی نوری مدیرکل کتابخانه‌های‌عمومی استان گیلان و جمعی از مسئولان در فرمانداری تالش برگزار شد.

فرماندار تالش ضمن قدردانی از زحمات رئیس سابق اداره کتابخانه های تالش گفت: کارهای مثبت و موفق و همچنین تجربیات گذشته باید سرلوحه خدمت رسانی هرچه بیشتر در انجام امور قرار گیرد.

مهدوی با تاکید بر اینکه نهضت مطالعه مفید بسیار مهم است و فرهنگ مطالعه باید در بین اقشار مختلف ترویج شود، گفت: کار فرهنگی ظرافت خاصی دارد و زمان‌بر است و با توجه به اینکه در عصر دانایی قرار داریم، کسانی قدرت بیشتری دارند که به قدرت علم دسترسی دارند.

وی  عنوان کرد : درشهرستان تالش، تلاشهای خوبی صورت گرفته ولی کتابخانه های این شهرستان تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارند که این مهم تلاش و پشتکار همه عزیزان را می طلبد.

در این مراسم باحکم مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان‌گیلان وحیدفرحی دیگه‌سرا بعنوان سرپرست جدید کتابخانه های عمومی شهرستان منصوب  و معرفی شد و از زحمات راشد جهانی تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز