خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه برتر آبفای گیلان در جشنواره هفته پژوهش و فناوری استان

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۲۶۵

در هیجدهمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری گیلان، افتخاری دیگر برای این شرکت رقم خورد و شرکت آب و فاضلاب استان گیلان موفق به کسب رتبه برتر دستگاه‌های اجرایی استان شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در هیجدهمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری گیلان، افتخاری دیگر برای این شرکت رقم خورد و شرکت آب و فاضلاب استان گیلان موفق به کسب رتبه برتر دستگاه‌های اجرایی استان شد.

مراسم تجلیل از پژوهشگران ، فناوران و دستگاههای اجرایی برتر با حضور استاندار گیلان در سالن الغدیر استانداری برگزار شد و سیدمحسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره از استاندار ، مورد تجلیل قرار گرفت.

در آئین تجلیل از پژوهشگران برتر هیجدهمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری استان، سالاری استاندار گیلان، توسعه استان را که دغدغه پژوهشگران بوده است، بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: با بهره‌گیری خوب از پژوهش و زیربنای علمی آن امیدواریم بتوانیم در رفع مشکلات استان گامهای موثر و اساسی برداریم.

وی با تأکید بر اینکه باید برنامه محور بود، تصریح کرد: باید نگاه تخصصی‌تر و علمی‌تر به امر پژوهش داشت و با حمایت از دستاوردهای واقعی به کمک دستگاه‌های اجرایی شتافت و از فناوری و روش‌های علمی با بالاترین بازدهی بهره برد.

سپس رضی (دبیر ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان) ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای برنامه‌های این هفته گفت: تجلیل از پژوهشگران و فناوران استان حاصل تلاش 2 ماهه 11 کارگروه علمی است که طی آن 21 نفر از منتخبین مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی هفته پژوهش را فرصتی برای ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری دانست و افزود: ترویج نگرش فناوری از ضروریات امروز کشور ایران است.

از 21 منتخب تجلیل شده در حوزه فناوری و پژوهشگری ، شرکت آب و فاضلاب استان گیلان تنها دستگاه اجرایی برتر استان معرفی شد و مورد تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز