خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر با انتقاد از شهرداری رشت :

شهردار به توصیه‌ها گوش نمی‌کند / هنوز آرامش را برای مردم رشت فراهم نکردیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۷۱۲

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت با اشاره به ورود افراد غیر بومی توسط شهردار رشت به شهرداری عنوان کرد: نیروهای کارآمدی در بدنه شهرداری وجود دارند که متاسفانه از آنها استفاده نمی‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت،‌حامد عبداللهی در جلسه شورای شهر رشت ضمن خیر مقدم به اعضا و اصحاب رسانه بیان داشت: گفتنی‌ها گفته می شود اما گوش شنوایی نیست.

وی با بیان اینکه در جلسات گذشته به لاشه آهن‌های ناشی از پل‌ها در عابر پیاده اشاره شد اما توجهی به آن صورت نگرفت اظهار داشت:یا شهردار بی توجه است و یا افراد بی کفایتی که در این زمینه فعالیت می کنند.

عبداللهی عنوان کرد:ما آرامش را برای مردم فراهم نکردیم و حتی آرامش را از خانواده شهرداری هم سلب کرده ایم.

این عضو شورا گفت:شهرداری را آوردیم که با تجربه باشد و رفاه را برای مردم رشت فراهم آورد اما این رفاه هنوز احساس نشده است و هر روز آرامش ها کمرنگ تر و نگرانی زیاد تر می شود.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت با اشاره به ورود افراد غیر بومی توسط شهردار رشت به شهرداری عنوان کرد: نیروهای کارآمدی در بدنه شهرداری وجود دارند که متاسفانه از آنها استفاده نمی شود، بهرحال امیدوارم شهردار رشت بتواند آسایش را برای مردم فراهم کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز