خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

انصاف در انتقادات رعایت شود/ رشت نیازمند وفاق و همدلی است

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۸۳۲

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: در هر جایگاه و منصبی که مشغول به خدمت هستیم باید در بیان انتقادات انصاف را رعایت کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیر حسین علوی با اشاره به اینکه شورای پنجم رشت فعالیت خود را با دعای خیر نماینده ولی فقیه در گیلان آغاز کرد، اظهار داشت: اخیرا یکی از همکاران شورایی در خصوص عدم ملاقات اعضای شورای پنجم رشت با نماینده ولی فقیه در گیلان معترض شده و این در حالی است که در ابتدای فعالیت دوره پنجم شوراها در شهریور ماه سال جاری اعضای شورای رشت با آیت الله قربانی دیدار و از بیانات و راهنمائی‌های معظم له جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری و بهبود وضعیت رشت بهره مند شدند و مطالبی که اخیرا با این مضمون مطرح شد موجب تعجب همگان گردید.

وی افزود: بیش از یک ماه است که به منظور بهره مندی از ظرفیت نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، تقاضای ملاقاتی به صورت مکتوب از جانب شورا تنظیم و برای آنان ارسال شده است اما تاکنون هیچ پاسخی در این زمینه دریافت نکرده ایم.

علوی با اذعان به اینکه رئیس شورای اسلامی شهر رشت دست یاری به سوی نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به منظور رفع مشکلات شهر دراز نموده است تصریح کرد: به عنوان یکی از منتخبین مردم فهیم رشت در شورای اسلامی تمام تلاشم را برای برقراری ارتباطات و انجام رایزنی‌ها با هدف رفع مشکلات رشت به کار خواهم گرفت و خود را خادم همیشگی مردم می دانم.

وی بیان کرد: یقینا عدم پاسخ نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به تقاضای دیدار اعضای شورا به علت مشغله های کاری فراوان می باشد و امیدوارم به زودی این موضوع بررسی و پاسخ داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به کنده کاریهای انجام شده در سطح رشت افزود: حفاری‌های انجام شده توسط سایر دستگاه های خدمات رسان در سطح شهر مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده و با تمام این اوصاف شهرداری رشت به منظور رفاه حال شهروندان در معابری که به لحاظ آسفالت با مشکلات بیشتری مواجه شده اند مشغول اجرای آسفالت هستند و ان شاالله با بهبود وضعیت آب و هوا این مهم نیز با جدیت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

علوی با بیان اینکه وفاق و همدلی نیاز اصلی و اساسی شهر رشت در شرایط فعلی است گفت: تخریب ناحق اعضای شورا توسط یکدیگر نتیجه و حاصلی برای رشت به همراه نخواهد داشت و با نگاهی به گذشته این شهر متوجه می شویم که بیشترین آسیب‌ها از جانب چنین درگیری‌هایی نصیب رشت شد و امیدوارم همه ما به دور از هر گونه غرض ورزی‌های شخصی و با تمام توان به فکر رفع مشکلات شهر رشت باشیم و با اجتناب از هوچی گریهای بیهوده در تحقق اهداف شهری بکوشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز