خبرگزاری کار ایران

طی ٢ روز صورت گرفت؛

فروش ٢١٥ میلیون تومان بن و استقبال ٢٠ هزارنفری شهروندان از نمایشگاه کتاب گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۱۳۱

معاون امور فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: طی دو روز از برپایی سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان، حدود ٢٠ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین ابراهیمیان مسئول برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلانبیان کرد: به دلیل تعطیلات پایان هفته، استقبال بازدیدکنندگان بسیار مطلوب بود به نحوی که استقبال علاقمندان به کتاب، موجب تمدید ساعت پایان کار نمایشگاه در روز جمعه شد.

معاون امور فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: دو میلیارد و ١٥٠ میلیون ریال بن کتاب تا پایان روز دوم سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان به فروش رسیده است.

مسئول برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان تصریح کرد: در نخستین روز برپایی این نمایشگاه ٨٤٠ میلیون ریال و در روز دوم، یک میلیارد و ٣١٠ میلیون ریال بن کتاب بفروش رفته است.

سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان با حضور بیش از ٣٥٠ ناشر استانی و کشوری و حداقل ٣٠ درصد تخفیف فروش، تا ٢١ آذرماه جاری از ساعت ١٠ صبح الی ٨ شب در محل نمایشگاه های بین المللی استان واقع در کیلومتر پنج جاده رشت - تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز