خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان مطرح کرد؛

دغدغه‌ صاحبان صنایع از نبود بازار مناسب داخلی و خارجی در کشور

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۲۹۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان یکی از دغدغه‌های صاحبان صنایع را نبود بازار مناسب داخلی و خارجی دانست.

به گزارش ایلنا از رشت،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان یکی از دغدغه‌های صاحبان صنایع را نبود بازار مناسب داخلی و خارجی دانست و گفت:برگزاری نمایشگاه ها و حضور در آنها می‌تواند تاثیر بسزایی در رفع این دغدغه و تبلیغات مناسبی در جهت کسب بازار و فروش محصولات صنعتگران داشته‌باشد.

وی همچنین به ارزیابی شرکت شهرک‌ها از بخش‌های مختلف صنعتی اشاره داشت و گفت: شرکت شهرک‌ها در هر زمینه‌ای که در شهرک‌های صنعتی نیازمند مطالعه باشد ورود می‌کند و نتیجه مطالعات را در اختیار صاحبان صنایع قرار داده که این اقدام نوعی کمک به صنعت گران می‌شود تا هم بازاریابی آن‌ها رونق و هم‌ کسب‌وکارشان توسعه پیدا کند.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با اشاره به آموزش‌های در نظر گرفته‌شده برای صنعتگران توسط شرکت شهرک‌های گیلان بیان کرد:با توجه به نیازسنجی‌هایی که  با پرسش از صنعتگران صورت می‌گیرد، آموزش‌های کارشناسی، مدیریتی و غیره برای ارتقا سطح کمی و کیفی صنعت گران با به‌کارگیری اساتید مجرب بومی و یا در صورت نیاز اساتید غیربومی دوره‌های رایگان از سوی شرکت شهرک‌ها برگزار می‌شود.

شهیدی همچنین به برگزاری تورهای صنعتی برای صنعتگران شرکت شهرک‌ها اشاره کرد و افزود: تورهای صنعتی داخل و خارج از استان و حتی خارج از کشور برای صنعتگران را پیش‌بینی کرده‌ایم و اگر تورهای مذکور اثرگذاری در صنعتِ صنعتگران داشته باشد گاهی تا 50 درصد هزینه‌های این تورها نیز از سوی شرکت شهرک‌ها پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز