خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مسکن کمیته امداد در سفر به گیلان خبر داد:

مشوق های کمیته امداد برای مهاجرت معکوس مددجویان

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۸۷۱

مدیرکل مسکن کمیته امداد در سفر به استان گیلان از مشوق‌های کمیته امداد برای مهاجرت معکوس مددجویان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد طی سفر دو روزه به استان گیلان ضمن بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی مددجویان گیلان ، با مدیرکل بنیاد مسکن گیلان و فرمانده سپاه قدس استان دیدار و گفت و گو کرد .

ابراهیم بازیان، مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد با بیان اینکه هم‌اکنون حدود ۱۵۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد فاقد مسکن مناسب هستند،گفت: ۳۵۰ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد هم از مسکن مناسب برخوردار نیستند و باید برای آن‌ها برنامه‌ریزی شود.داشتن مسکن مناسب باعث می‌شود تا خانوارها ارزش‌های فرهنگی، اجتماعی و هویت اصلی خود را حفظ کرده و انگیزه لازم برای ادامه زندگی داشته باشند.

بازیان به ارائه مشوق‌های کمیته امداد به مددجویان برای مهاجرت معکوس اشاره کرد و افزود:مددجویان ساکن در شهرها در صورت مهاجرت به شهرهای کوچک و روستاهایی که قبلا در آن سکونت داشته باشند علاوه بر استفاده از سرانه مضاعف در حوزه مسکن و کمک های بلاعوض و وام قرض الحسنه از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، در اولویت پرداخت تسهیلات  اشتغال هم قرار خواهد گرفت.

مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد بابیان اینکه اقدامات حوزه مسکن مددجویان گیلانی با حرکت جهادی و انقلابی انجام‌شده است که نشان‌دهنده تعامل خوب با سازمان‌ها و نهادها است افزود: تأمین مسکن نیازمندان با توجه به الگوی ایرانی اسلامی و مدیریت منابع حائز اهمیت بوده و خوشبختانه استان گیلان در این زمینه به‌خوبی عمل کرده است. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز