خبرگزاری کار ایران

وجود جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی و تاریخی مزیت لاهیجان است

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۳۸۰

شهردار لاهیجان گفت: وجود جاذبه های طبیعی، فرهنگ و تاریخ، مزیت شهر لاهیجان است.

به گزارش ایلنا، شهردار لاهیجان با حضور در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با  دکتر افشانی، رییس سازمان شهرداریها و معاون عمران و توسعه امورشهری و روستایی وزیرکشور دیدار کرد.

افشانی در دیدار نمایندگان مجلس و شهرداران و رؤسای شوراهای حوزه های انتخابیه از شهرداران خواست برای توسعه شهر، منتظر کمک های اندک دولتی که حکم مسکن رادارند نباشند و از لاک مدیر دولتی بیرون بیایند و برای اداره مطلوب شهر و شهرداری به فکر شناسایی مزیت های شهر به منظور ایجاد درآمد پایدار و تولید ثروت باشند.

مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان دراین جلسه به وجود جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری شهرلاهیجان بعنوان مزیت اشاره کرد و افزود: باتوجه به میزبانی شهرلاهیجان از مسافران درسال درحدود ۳/۵میلیون نفر، متأسفانه تاکنون زیرساختهای گردشگری مناسبی ایجاد نشده و این موضوع نیازمند حمایت بیشتری است.

شهردار لاهیجان خواستار اخذ تسهیلات کم بهره و حل معضل و مشکلات مربوط به محل دپوی زباله تموشل، باتوجه به اقلیم پرباران گیلان و ایجاد سایت تولید کمپوست شد.

مسعودکاظمی با اشاره به آغاز به کار ممیزی در شهرداری لاهیجان بعد از هفت دهه، درخصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری لاهیجان، خواستار ارایه خدمات و تسهیلات مناسب برای شهر لاهیجان شد.

همچنین در این جلسه نیکفر، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، ضمن ارایه توضیحاتی درخصوص موقعیت طبیعی، فرهنگی، تاریخی و گردشگری شهر لاهیجان گفت: لاهیجان درطول سال میزبان میلیونها گردشگر است ولی متأسفانه درجذب درآمد از طریق گردشگری تاکنون نتوانسته موفق باشد و این امر نیازمند همراهی و همکاری بیشتر سازمان همیاری شهرداریها و دهیاریهای کشور می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز