خبرگزاری کار ایران

در دیدار با نماینده مردم لنگرود مطرح شد:

انتظار مسئولان حوزه سلامت برای افزایش اعتبارات وزارت بهداشت در لایحه بودجه 97

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۶۳۵

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و هیات همراه، با نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند و از انتظار مسئولان حوزه سلامت برای افزایش اعتبارات پیش بینی شده وزارت بهداشت در لایحه بودجه 97 خبر دادند.

به گزارش ایلنا از لنگرود، شاهرخ یوسف زاده چابک، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در دیدار با لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و عضو کمسیون تلفیق مجلس، ضمن تقدیر از وی، برای نگاه ملی به شاخص های سلامت، به لایحه بودجه ۹۷ اشاره کرد و گفت: انتظار است در بودجه ۹۷ میزان ده درصد هدفمندی به وزارت بهداشت اختصاص یابد.

وی اظهار امیدواری کرد: درآمد حاصل از سیگار در ماده ۷۳ قانون برنامه بر اساس قانون ۵۰ درصد به میزان ۷۰۶ میلیارد تومان اختصاص یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: اختصاص کسری ۷۰۰ میلیارد تومانی بند ز تبصره ۱۷ قانون برنامه بابت یک درصد ارزش افزوده نیز مورد انتظار است.

یوسف‌زاده‌چابک، در پایان از عضو کمسیون تلفیق مجلس‌خواست توجه ویژه برای پرداخت پاداش بازنشستگان وزارت بهداشت بر اساس بند واو تبصره ۴ صورت گیرد.

 لاهوتی-نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار، ضمن تقدیر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در خصوص لحاظ کردن انتظارات حوزه بهداشت و درمان در تدوین لایحه بودجه 97 قول مساعد داد.

گفتنی است، اعتبارات پیش بینی شده برای وزارت بهداشت در لایحه بودجه 97 قابل قبول است اما با توجه به حجم کاری و بدهی 15 هزار میلیاردی این دستگاه انتظار می‌رود اعتبارات باید افزایش یابد. در این دیدار، داودی معاون اجتماعی دانشگاه و غلامپور مدیر شبکه بهداشت و درمان لنگرود نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز