خبرگزاری کار ایران

عاقل منش عنوان کرد:

مسئولان به صورت ضربتی کار کنند و از وعده‌ها پرهیز کنند/ مردم باید به دولت فرصت دهند

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۵۴۰

عضو شورای شهر رشت گفت: مردم باید به دولت فرصت دهند و مواظب فتنه‌ها نیز باشیم البته مردم هوشیار و آگاه هستند و امیدوارم مسئولان به صورت ضربتی کار کنند و از وعده‌ها پرهیز کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدحسن عاقل‌منش  عصر امروز در بیستمین جلسه علنی شورای شهر رشت اظهار کرد: صبح فردا مراسم روز رشت در سالن اجتماعات نیروی انتطامی و عصر نیز در سالن کانون پرورش و کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

رئیس  کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به ناآرامی های اخیر در شهر رشت گفت: مشکلات مردم را نمی‌توان کتمان کرد و باید همه مسئولان توجه کنند اما گروهی هستند که از این فصا برای نیت شوم خود می‌خواهند بهره‌برداری کنند.

عضو شورای شهر رشت گفت: رییس جمهور امریکا در وعده های انتخاباتی خود گفته بود که با ایران مقابله خواهد کرد و اولین اقدامش نقض برجام بود اما چنین کسی از ناآرامی خوشحال میشود و همچنین عربستان، انگلیس، اسرائیل و منافقین می‌خواهند از این ناارامی‌ها برای رسیدن به هدفشان یعنی مقابله با نظام استفاده کنند.

عاقل‌منش تصریح کرد: مردم باید به دولت فرصت دهند و مواظب فتنه‌ها نیز باشیم. البته مردم هوشیار و آگاه هستند و امیدوارم مسئولان به صورت ضربتی کار کنند و از وعده‌ها پرهیز کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز