خبرگزاری کار ایران

با راه‌اندازی دو جایگاه در صومعه‌سرا و رودسر؛

شمار جایگاه‌های سوخت استان گیلان به ۱۸۱ باب رسید

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۸۴۰

روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان گفت: با راه اندازی دوجایگاه عرضه بنزین و نفتگاز در شهرستان‌های املش (ناحیه رودسر) و صومعه سرا در هفته اول دی ماه سال جاری تعداد جایگاه‌های استان گیلان به ۱۸۱ باب رسید .

به گزارش ایلنا از رودسر ، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان  بیان کرد: جایگاه اختصاصی شهرستان املش(ناحیه رودسر) و جایگاه اختصاصی صومعه سرا محور رشت به تولم شهر به ترتیب یازدهمین جایگاه شهرستان رودسر و دهمین جایگاه شهرستان صومعه سرا هستند.

تاریخ شروع احداث جایگاه اختصاصی املش رودسر ۸۷/۶/۵  بوده و درزمینی به مساحت شش هزار و۹۹۲ مترمربع با سرمایه گذاری بالغ بر چهار میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی احداث شد.

همچنین جایگاه اختصاصی رودسر با تعداد سه سکو ، هفت تلمبه و۲۲ نازل اشتغالزایی شش نفر را نیز بدنبال داشته است . 

قابل ذکر است جایگاه اختصاصی صومعه سرا در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع و به هزینه بالغ بر پنج میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث شد و شروع احداث آن در تاریخ ۹۳/۱۱/۱۱ بوده است .    

گفتنی است جایگاه اختصاصی صومعه سرا  با تعداد سه سکو ، شش تلمبه و۲۴ نازل اشتغالزایی ۱۵ نفر را نیز به دنبال داشته است . 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز