خبرگزاری کار ایران

توسط فرماندار آستارا انجام شد؛

بازدید از روستای میه کومه و دستور اجرای پروژه راه‌سازی این روستا

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۹۱۱

فرماندار شهرستان‌مرزی بندر آستارا دستور اجرای‌پروژه بهسازی راه روستای میه کومه و شن ریزی انرا صادر کرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش که در این بازدید بخشدار و رئیس شورای بخش لوندویل و همچنین دهیار و اعضای روستای میه کومه حضور داشتند، بر ضرورت دستیابی ساکنان منطقه به راه مناسب تاکید کرد.

 وی اضافه کرد: این بازدید با توجه به درخواست شورای اسلامی و دهیار روستای میه کومه انجام و پیش از این نیز با پیگیری‌های فرمانداری موافقت‌های اداره منابع طبیعی برای بهسازی این راه و تامین مصالح کوهی در منطقه انجام شده است.

وی ادامه داد : این راه به غیر از استفاده روستاییان منطقه نقش مهمی در توسعه گردشگری منطقه با توجه به طبیعت بکر و وجود آبشار زیبای ان دارد که در صورت تکمیل برخی از زیر ساخت های خدماتی در مسیر این روستا می‌توان شاهد شکوفایی و افزایش در امده روستاییان در کنار درآمدهای حاصل از فعالیت‌های کشاورزی و دامداری در منطقه بود.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا یاد آور شد : یکی از برنامه های جدی در استان گیلان و شهرستان برای رونق اقتصاد گردشگری بهره مندی و بهروری  درست از داشته های موجود در روستاها است که با طرح بوم گردی می‌تواند اجرایی شود و در این زمین به روستاییان تسهیلات لازم اعطا و از طرح ها حمایت های مربوطه انجام می شود.

رنجکش اضافه کرد : آستارا و روستاهای منطقه دارای بهترین شرایط برای اجرای طرح بوم گردی است اما مهمترین خلا در این زمینه آموزش روستاییان است که تلاش می‌شود همزمان فضای عمومی نیز در این زمینه فراهم شود.

در ادامه بازدید فرماندار آستارا از روستاهای واقع در مسیر حرکت نیز بازدید و با بررسی و ارزیابی امکانات زیر ساختی منطقه دستوراتی برای رفع برخی از مشکلات و استفاده از امکانات موجود صادر کرد.

یونس رنجکش همچنین در بازدید دیگری از روستای مشند که با حضور بخشدار مرکزی و اعضای شورای بخش مرکزی و جمعی از مدیران انجام شد این روستا را یکی از مناطق مناسب برای اجرای طرح بوم گردی عنوان و خواستار پیگیری های لازم از سوی بخشداری در این زمینه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز