خبرگزاری کار ایران

فاضلی خبر داد:

سالن آمفی تئاتر سردارجنگل رشت در اولویت پروژه های عمرانی است

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۱۰۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به این که سالن آمفی تئاتر سردارجنگل رشت با توجه به نیاز جامعه هنری در اولویت پروژه های عمرانی ما قرار دارد، گفت: در همین راستا، تمام تلاش ما این است که این پروژه در اسرع وقت آماده بهره برداری شود.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی در جلسه شورای اداری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان که با حضور مدیرکل، معاونان و روسای ستادی و ادارات شهرستان در این اداره‌کل برگزار شد،تاکید کرد: با توجه به میزان تخصیص بودجه های عمرانی در قالب ردیف های بودجه، روسای ادارات شهرستان تمام نیازهای خود را اولویت بندی کنند تا کارهای واجب و نیازهای فوری زیر نظر دفتر فنی اداره کل انجام شود.

وی با اعلام آمار بودجه‌های عمرانی تصویب شده در شهرستان ها، خاطرنشان کرد: در جلسات شورای برنامه ریزی شهرستان ها تمام تلاش خود را انجام دهید که بودجه بیشتری جذب کنید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه، مجتمع‌های فرهنگی و هنری را مکانی برای ارائه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در شهرستان ها عنوان کرد و گفت:باید تمام تلاش خود را صرف این نماییم تا هنرمندان در هنگام بهره برداری از مجتمع ها از بهترین امکانات استفاده کنند.

فاضلی با اشاره به این که سالن آمفی تئاتر سردارجنگل رشت با توجه به نیاز جامعه هنری در اولویت پروژه های عمرانی ما قرار دارد، افزود: در همین راستا، تمام تلاش ما این است که این پروژه در اسرع وقت آماده بهره برداری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز