خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گیلان:

آلودگی رودخانه‌ها و ترافیک رشت رنج‌آور است/ مشکلات بر روحیه افراد جامعه تاثیر می‌گذارد

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۳۰۵

نماینده ولی فقیه در گیلان به مشکلات شهرستان رشت به‌ویژه شهر رشت اشاره کرد و گفت: مشکل پسماند، آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود و ترافیک شهر رشت رنج‌آور است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در دیدار با فرماندار، بخشداران و مدیران فرمانداری شهرستان رشت با اشاره به روایتی از امام علی(ع) اظهار کرد: امیرالمؤمنین علی(ع) به مالک اشتر فرمود؛ افرادی برای انجام امور انتخاب کن که اهل تجربه باشند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: فقر، بیکاری و مشکلات بسیاری در جامعه وجود دارد و این امر در روحیه افراد تاثیر می‌گذارد .

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه امکانات مسئولان برای انجام امور باید در نظر گرفته شود، متذکر شد: اختصاص اعتبارات برای اجرای برنامه‌ها در پایان سال صورت می‌گیرد و این امر در پیشبرد اهداف تاثیرگذار است.

وی همچنین به معضلات شهرستان رشت به‌ویژه شهر رشت اشاره کرد و گفت: سه موضوع مردم شهرستان رشت به‌ویژه شهر رشت را رنج می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود در رشت، متذکر شد: مسئو لان باید در اصلاح و برطرف کردن معضل مذکور تمام تلاش خود را انجام دهند.

امام جمعه رشت، در پایان خواستار رسیدگی به مشکل جایگاه‌های سوخت شد و بیان کرد: جایگاه‌های سوخت با مشکلات بیمه و پرداخت حقوق کارکنان خود مواجه هستند و نیاز است کارمزد این جایگاه‌ها به‌موقع پرداخت شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز