خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت مطرح کرد:

هماهنگی با حوزه فرماندهی ستاد مدیریت بحران از اهمیت ویژه برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۱۰۹

شهردار رشت گفت: هماهنگی با حوزه فرماندهی ستاد مدیریت بحران از اهمیت ویژه برخوردار است.

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود نصرتی شهردار رشت در خصوص عملیات برنامه ریزی شده معاونت خدمات شهری شهرداری رشت توصیه کرد: باید به بارش برف به عنوان نعمت همراه با شادمانی نگاه کنیم. نام بحران، برای مردم استرس به همراه دارد.

شهردار رشت با بیان اینکه کمک های مردم و کسبه در این زمینه حائز اهمیت است تاکید کرد: تنخواه مختص به برف برای تجهیز نیروی انسانی مناطق تامین شود. مسئولیت برای همه است و هماهنگی با حوزه فرماندهی ستاد مدیریت بحران در این زمینه از اهمیت ویژه برخوردار است.

وی پیشنهاد داد: گزارش عملکرد اجرایی در زمان بارش برف با حضور رییس شورای اسلامی شهر برای انتقال آرامش و ایجاد بار مثبت روانی به مردم از طریق صدا و سیما صورت بگیرد.

نصرتی با اشاره به اینکه ما با اقتدار وارد می شویم اما باید تحمل رفع مشکلات ناشی از بارش برف سنگین نیز به وجود آید تاکید کرد: از گزارش عملیات اجرایی ستاد بحران بارش برف شهرداری، دفترچه هایی برای اعضاء شورا، استانداری، فرمانداری، هلال احمر، اداره برق و اورژانس ارسال می شود تا میزان توانایی شهرداری مشخص شود.

وی در پایان گفت: یک گروه آماده باش برای زمان ضرورت تشکیل و نقاط خاص، اکیپ خاص خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز