خبرگزاری کار ایران

مدیر خدمات شهر شهرداری رشت:

برنامه‌ریزی منسجم‌تری نسبت به گذشته در خصوص برف در نظر گرفته شده است

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۷۱۷

مدیر خدمات شهر شهرداری رشت گفت: برنامه‌ریزی منسجم‌تری نسبت به گذشته در باره بارش برف روزهای آینده در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، حامد بشر دانش با اعلام آمادگی کامل حوزه خدمات شهر شهرداری رشت گفت: جلسات متعددی در خصوص برف احتمالی در ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت برگزار شده  و برنامه‌ریزی های لازم انجام شده است.

مدیر خدمات شهر شهرداری رشت با بیان اینکه ماشین آلات برفروب شهرداری رشت به روز رسانی و تجهیز شده است افزود: ۱۱۶ دستگاه ماشین آلات برفروب شامل ۱۷ دستگاه مجهز به تیغه برفروب، بابکت، لودر، گریدر، بیل بکهو و ... در نظر گرفته شده است و قراردادهای مربوطه با بخش خصوصی نیز منعقد شده است.

حامد بشردانش با بیان اینکه چارت مربوط به سیاست‌های تدوین شده به واحدهای مربوطه ابلاغ شده است اظهار داشت: اولویت خدمات شهر پاکسازی خیابان های اصلی و مسیرهای شریانی است و پاکسازی مسیر دسترسی به نقاط استراتژیک نظیر مراکز درمانی، پمپ بنزین و ... به طور کامل انجام خواهد شد و برای سایر نقاط نیز در اولویت بعدی برنامه ریزی دقیق صورت گرفته است.

وی با اشاره به اولویت بندی معابر شهر به منظور پاکسازی از برف، به خسارات خودروهای شخصی در عملیات برفروبی در سال گذشته پرداخت و گفت: از شهروندان درخواست داریم به منظور سهولت پاکسازی خیابان ها از پارک حاشیه ای خودروهای شخصی در ساعات بارش برف و پس از بارش جدا خودداری نمایند تا ضمن تسریع عملیات پاکسازی معابر، از خسارات احتمالی جلوگیری به عمل آید.

حامد بشردانش برنامه ریزی های صورت گرفته نسبت به سالهای قبل را منسجم تر ارزیابی کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص پایش تصویری سطح شهر از طریق مرکز کنترل ترافیک، دپوی اضطراری زباله در کارخانه کود آلی و حضور اکیپ‌های تعمیرات نمونه هایی از برنامه ریزی‌های صورت گرفته توسط شهرداری رشت است.

مدیر خدمات شهر شهرداری رشت همچنین از سازماندهی و حضور سمن‌ها و گروه‌های مردم نهاد در برف پیش رو قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با مشارکت شهروندان در پاکسازی معابر فرعی مشکلات احتمالی به حداقل ممکن برسد.

بشردانش در ادامه به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای پاکسازی تمامی معابر اصلی و فرعی پرداخت و گفت: برای تمام ۱۱۶ دستگاه ماشین آلات برفروب نقاط مشخصی تعیین شده است که از صبح شنبه در این نقاط مستقر خواهند شد.

حامد بشردانش با اعلام فعالیت ۳۲ دستگاه اتوبوس در دو شیفت برای تردد شهروندان تصریح کرد: این اتوبوس‌ها در مابقی ساعات شبانه روز نیز به منظور جلوگیری از مسدود شدن معابر در سطح شهر حضور خواهند داشت و به همراه ۱۳ دستگاه ماشین آلات سنگین آتش نشانی به طور شبانه روزی در شهر گشت زنی خواهند کرد.

مدیر خدمات شهر شهرداری رشت در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با مشارکت و همدلی همه مدیران و کارکنان شهرداری رشت و سایر دستگاه‌ها و شهروندان و با توجه به برنام‌ریزی منسجم صورت گرفته تلاش خواهیم کرد برف امسال خاطره‌ای خوش برای شهروندان به جا بگذارد.

حامد بشردانش در پایان از شهروندان خواست تا به اطلاعیه های ارسال از سوی دستگاه‌های خدمات رسان توجه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز