خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری رودسر مطرح کرد:

استقلال سیاسی و فرهنگی دستاورد انقلاب اسلامی

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۱۵۶

سرپرست فرمانداری رودسر گفت: استقلال سیاسی و فرهنگی دستاورد انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته اظهار کرد: انقلاب اسلامی حاصل وحدت و پشتیبانی مردم از فرمایشات امام خمینی (ره) بود که با دست خالی و با سلاح توکل بر خدا در مقابل شاه که از بن دندان توسط استکبار مسلح شده بود، پیروز شدند.

وی استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: در زمان شاه کشورهای دیگر برای فرهنگ و سیاست ایران تصمیم می گرفتند و شاه نیز مامور اجرای دستورات آنها بود ولی انقلاب اسلامی باعث شد تا در زمینه سیاست و فرهنگ جامعه به استقلال دست یابیم.

سرپرست فرمانداری رودسر گفت: همه مردم در تعیین سرنوشت کشور و انتخاب مسئولان به صورت مستقیم و غیرمستقیم مسئول هستیم که از طریق مردم سالاری آزاد ایجاد می شود و باید شکرگذار این نعمت بزرگ باشیم.

وارسته با بیان اینکه مسئولین وظیفه دارند در کنار مردم باشند و برای توسعه کشور تلاش کنند خاطرنشان کرد: این انقلاب حاصل تفکر مردم است و همه مردم نیز می بایست در هر شرایطی از انقلاب اسلامی حمایت کنند تا زمینه سواستفاده دشمنان انقلاب و ضربه زدن به کشور فراهم نشود.

وی با اشاره به دو اولویت دولت برای اشتغال زایی و فقر زدایی بیان کرد: در دوره یازدهم دولت خدمات هایی را به مردم ارائه داده است که این توسعه عمرانی و فرهنگی همچنان ادامه دارد و همه باید تلاش کنیم تا با ایجاد زمینه های لازم و اجرای درست اصول دولت، زمینه ایجاد اشتغال و کارآفرینی را فراهم کنیم که در کنار اشتغال، فقر نیز از بین خواهد رفت.

وارسته با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی ها افزود: از مردم رودسر نیز درخواست میکنم پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی شرکت کنند تا مشتی بر دهان استکبار جهانی و بدخواهان انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز