خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان مطرح کرد:

تحول در شرکت برق منطقه‌ای گیلان با بکارگیری رویکردهای جدید

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۶۶۰

مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه در شرکت برق گیلان شاهد تحولی شگرف هستیم و مسیر و رویکردی جدید در شرکت شروع شده است، اظهار داشت: این رویکرد جدید در زمینه‌های مختلف در حال نهادینه شدن است.

به گزارش ایلنا از رشت، عظیم بلبل آبادی مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان صبح امروز در  جلسه اولین مرحله ممیزی سیستم یکپارچه با بیان اینکه در شرکت برق گیلان شاهد تحولی شگرف هستیم و مسیر و رویکردی جدید در شرکت شروع شده است، اظهار داشت: این رویکرد جدید در زمینه‌های مختلف فنی، غیر فنی، مالی، فرهنگی، مدیریت، ورزش و ... در حال نهادینه شدن است و کسب دستاوردها و موفقیت‌های بزرگ در سال‌های قبل بیانگر این تغییر رویکرد در شرکت است.

وی  با اشاره به اینکه کار سیستمی و بهبود مستمر در شرکت مورد توجه ویژه قرار گرفته است، گفت: در ممیزی از شرکت‌ها با توجه به اینکه نگاه بیرونی عملکرد شرکت را مورد ارزیابی قرار می‌دهد می‌تواند فرصت مغتنمی را برای شرکت فراهم کند تا شرکت مسیری را که در پیش گرفته به خوبی طی کند و این مسیر تعالی را ادامه بدهد.

در این جلسه موسی پور سر ممیز شرکت  TUV NORD ضمن تشکر از همراهی کارکنان برق گیلان جهت فراهم آوردن محیط مناسب و انجام ممیزی مطابق برنامه ، گفت:بررسی های انجام شده در ممیزی مرحله اول با توجه به کمبود وقت طی یک فرایند از چند واحد به عنوان نمونه انجام شد. نظم و ترتیب ، تعهد مدیریت ارشد شرکت و کارکنان ، مدیریت دانش و تفکیک زباله ها و پسماندها از جمله نقاط قوت شرکت در این ارزیابی بود.

وی افزود:در زمینه HSE با توجه به اینکه مقوله جدیدی می باشد و شامل موضوعات گسترده و به عبارتی شامل سه استاندارد است موضوعاتی قابل طرح است.

موسی پور افزود: در دسترس‌بودن مستندات مربوط به HSE ، باز شدن درب ها به سمت بیرون، اقدام در خصوص لامپ های نیم سوز، رعایت کردن مسائل ایمنی توسط پیمانکاران، اجرای آموزش عمومی بهداشت و اندازه گیری عوامل زیان آور محیط کار از جمله عواملی است که باید در زمینه HSE مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز