خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت مطرح کرد:

سال ۹۷ سال رونق صنعت ساختمان خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۰۶۹

شهردار رشت گفت: سال ۹۷، سال رونق صنعت ساختمان در رشت خواهد بود.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر رشت به منظور بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری در سال ۹۷ شامگاه شنبه برگزار شد.

این جلسه به ریاست سید امیرحسین علوی و با حضور اعضای شورا، دکتر مسعود نصرتی شهردار رشت، مدیران مناطق پنج گانه و معاونان شهردار در عمارت تاریخی شورا برگزار شد.

سال ۹۷، سال رونق صنعت ساختمان در رشت خواهد بود

مسعود نصرتی در این جلسه اظهار داشت: چند سالی است صنعت ساختمان در کل کشور رو به رکود است و شهرداری های کشور از دو الی سه سال گذشته به دنبال تغییر این شرایط هستند.

شهردار رشت رونق صنعت ساختمان را در قالب طرح بازآفرینی عنوان کرد و افزود: با امتیازات دولت و ارائه تسهیلات بانکی به شهرداری چرخه بازار حرکت خواهد کرد.

نصرتی تاکید کرد: سال ۹۷ سال رونق صنعت ساختمان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه طرح تفصیلی شهر رشت در حال بازنگری است بیان کرد: به دنبال این هستیم رونق صنعت ساختمان را در سال آینده با بازنگری طرح تفصیلی داشته باشیم.

درصدد هستیم مشکل صدور پروانه برای املاک نسقی به خصوص در مناطق حاشیه نشین را حل کنیم

شهردار رشت ابراز داشت: بر روی املاک نسقی زمان زیادی گذاشتیم و درصدد هستیم مشکل صدور پروانه برای املاک نسقی به خصوص در مناطق حاشیه نشین را حل کنیم.

نصرتی خاطرنشان کرد: امیدواریم بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال آینده به خوبی محقق شود و بتوانیم در راستای عمران و آبادانی شهر که مردم از ما انتظار دارند گام برداریم.

وی دو کارخانه آسفالت شهرداری را حائز اهمیت دانست و گقت: این دو کارخانه باید همواره به روز و تجهیز شده باشند تا بتوانیم حداقل نیاز آسفالت را تامین کنیم.

رئیس شورا: نیروهای حجمی شهرداری که کارایی لازم را نداشته باشند باید از مجموعه خارج شوند

سید امیر حسین علوی،رئیس شورای شهر رشت نیز در این جلسه گفت: مدیران شهرداری معتقدند سال ۹۷ را می توان سال شکوفایی مناطق درنظر گرفت.

وی به ساماندهی نیروهای حجمی و شرکت شهرداری رشت تاکید کرد و گفت: سال گذشته تعدادی از نیروهای حجمی به شهرداری اضافه شد که برای شهرداری بار مالی جدیدی اضافه کرد.

رئیس شورای شهر رشت تاکید کرد: نیروهای حجمی شهرداری که کارآیی لازم را نداشته باشند باید از مجموعه خارج شوند و در صورت کارآیی نیز در پست سازمانی مناسب از آن ها استفاده شود

نایب رییس شورا : برای مناطق کم برخوردار ردیف بودجه ویژه ای درنظر گرفته شود

حجت جذب،نائب رئیس شورای شهر رشت در این جلسه اظهار کرد: نباید بودجه شهرداری را آن قدر کم بگیریم تا انگیزه و تلاش کارکنان کاهش یابد.

رئیس شورای شهرستان رشت تاکید کرد: بسیاری از زمین های شهرداری بلاتکلیف هستند و خواهشمندم هرچه سریع تر به وضعیت آنان رسیدگی شود.

نائب رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی شهر رشت کاهش پیدا کرده است گفت: برای مناطق کم برخوردار ردیف بودجه ویژه ای درنظر گرفته شود و سهم آن ها جداگانه دیده شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا: هزینه های شهرداری باید با درآمد آن متناسب باشد

فرهام زاهد،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه از شهردار رشت برای انتشار جزییات بودجه ۹۷ شهرداری برای شهروندان قدردانی کرد.

وی افزود: امیدواریم همگی متحد و هم قسم در راستای تحقق بودجه گام برداریم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت تاکید کرد: هزینه های شهرداری باید با درآمد آن متناسب باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا: ردیف بودجه ای برای احیای رصدخانه کوشیار گیلانی دیده شود

محمد حسن عاقل منش ،رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت در این جلسه خواستار ردیف بودجه ای برای احیای رصدخانه کوشیار گیلانی شد.

گفتنی است در این جلسه مدیران مناطق پنچ گانه شهرداری توضیحاتی درباره بودجه سال ۹۷ شهرداری ارائه دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز