خبرگزاری کار ایران

نادر نیکوروان:

صادرات ۹۰ درصد از دستگاه‌های دیاگ تولیدی شرکت کاسپین کارمن منطقه آزاد انزلی به بازارهای بین‌المللی

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۳۱۴

مدیرعامل شرکت کاسپین کارمن از صادرات بیش از ۹۰ درصد از دستگاه های دیاگ تولیدی در شرکت متبوع خود به بازارهای منطقه ای و بین المللی خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، نادر نیکوروان گفت: شرکت تولید کننده دستگاه‌های دیاگ(دستگاه عیب‌یاب خودرو) که با مشارکت ۵۱ در صدی شرکت کره‌ای و همزمان با دهه مبارک فجر سال‌جاری در شهرک صنعتی ناحیه دو منطقه آزاد انزلی به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده از صادرات بیش از ۹۰ درصد از دستگاه‌های دیاگ تولیدی در شرکت متبوع خود به بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی خبر داد.

وی با اشاره به سابقه حضور و فعالیت بالغ بر ۱۵ ساله خود در بازار دیاگ خودرو خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۹۰ نمایندگی شرکت کارمن کره‌جنوبی را به‌دلیل سابقه کاری و توانمندی علمی دریافت کرده و براساس تفاهم‌نامه‌ای، برنامه‌های خودروهای ایرانی به شرکت کره‌ای ارائه شد تا تولید دستگاهی که قابلیت عیب‌یابی تمامی خودروهای موجود در بازار جهانی را داشته باشد از سوی این شرکت در ایران با همکاری شرکت کارمن کره جنوبی آغاز شود.

نادر نیکوروان در ادامه نام بین‌المللی محصول تولیدی از سوی این شرکت را New Lite عنوان کرد و گفت: طراحی اصلی و اطلاعات پایه موجود در این دستگاه از سوی شرکت کاسپین کارمن منطقه آزاد انزلی؛ برنامه‌نویسی، طراحی و تولید شده و شرکت کره‌ای علاوه بر تأمین بخش دیاگ دستگاه، در حوزه فروش در سطح جهانی اقدام به همکاری می‌کند.

وی با تشریح ویژگی‌های متمایز و حائز اهمیت این محصول تولیدی گفت: ویژگی‌های چندین دستگاه دیاگ در این محصول تجمیع شده و تست‌کننده فرکانس و سنسور، بخش راهنمای فنی کامل در خودرو، ارائه عکس قطعه و توضیح راه‌حل رفع مشکل پیش آمده و مولتی‌متر از جمله مهمترین بخش‌های دستگاه دیاگ خودرو New Lite است.

نیکوروان درباره سرمایه‌گذاری خود در منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: با سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد ریالی در شهرک صنعتی ناحیه دو، زمینه اشتغالزایی مستقیم برای ۲۴ نفر مهیا شده و ظرفیت تولید این کارخانه ۱۵ هزار دستگاه در سال است.

مدیرعامل شرکت کاسپین کارمن منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه هم اکنون با تکیه بر توانمندی‌های مجموعه خود و ظرفیت‌های قانونی منطقه، بیش از۹۰ درصد از تولیدات خود را به کشورهای مختلف، همچون کره‌جنوبی صادر کرده، افزود: باید از ارزش افزوده ایجاد شده روی مزایا و معافیت‌های قانونی سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی از سوی رضا مسرور و مجموعه پرسنل این سازمان قدردانی کرد و امیدوارم در سایه تلاش‌های رو به رشدی که در برنامه‌های این سازمان طراحی و اجرا می‌‌شود زیرساخت‌های لازم برای حضور شرکت‌های بین المللی خارجی بیش از پیش فراهم شود.

وی مزایا و معافیت‌های قانونی منطقه آزاد انزلی را زمینه‌ساز کاهش هزینه‌های تولید و امکان صادرات به بازارهای بین المللی ارزیابی کرد و اظهار امیدواری کرد که نهادهای همکار با مناطق آزاد با فهم صحیح از مزیت‌های قانونی این مناطق در عرصه تجارت جهانی برای کشورمان، با همکاری در اجرای صحیح و کامل قوانین، موجب افزایش درآمد ارزی کشور خواهند شد.

مدیرعامل شرکت کاسپین کارمن پیش از این، سامانه شبیه ساز آموزش خودرو را طراحی کرده که جایزه نقره نمایشگاه اختراعات سوئیس را دریافت و در سال ۲۰۱۱ نیز در مسابقات طراحی خودرو برقی در دانشگاه KUT کره جنوبی با اختراع ماشین برقی که در هر ۶۴ کیلومتر ۱.۵ لیتر مصرف سوخت فسیلی دارد، حائز رتبه نخست در این رقابت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز