خبرگزاری کار ایران

حاجی‌پور مطرح کرد:

افتتاح مرکز کنترل ترافیک رشت گامی به سوی توسعه/ رسانه‌ها انصاف را رعایت کنند

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۳۴۹

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای‌شهر رشت بیان کرد: مرکز کنترل ترافیک رشت با هدف نظم بخشی و ارتقای فرهنگ ترافیک در رشت راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، اسماعیل حاجی پور بیان کرد: مرکز کنترل ترافیک رشت با هدف نظم بخشی و ارتقای فرهنگ ترافیک در رشت راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه مرکز کنترل ترافیک پس از سال‌ها انتظار در رشت به بهره برداری رسید، تصریح کرد: راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک در رشت از دوران فعالیت شورای چهارم مطرح و طی این سال‌ها تلاش‌های بسیاری برای تحقق این مهم انجام شد.

حاجی‌پور بیان کرد: با افتتاح مرکز کنترل ترافیک شهروندان رشتی از خدمات این مرکز بهره‌مند شدند و برخی افراد نباید به ناحق تلاش‌های صادقانه فرزندان این شهر و دیار را انکار کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در درج مطالب انصاف را رعایت کنند، بیان کرد: اخیرا یکی از پایگاه‌های خبری اعلام کرد که مرکز کنترل ترافیک رشت قبلا افتتاح شده که این مطلب کذب محض است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای‌شهر رشت افزود: مرکز کنترل ترافیک رشت ۲۶ بهمن در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان در ساختمان پلیس‌راهور گیلان به بهره‌برداری رسید و قبلا چنین مرکزی در رشت وجود نداشت.

وی افزود: در ۱۲ ساعت نخست شروع فعالیت این مرکز بیش از پنج هزار تخلف در رشت ثبت شد که ۲۵۰ مورد مربوط به عبور از چراغ قرمز است.

حاجی‌پور با بیان اینکه شهروندان رشت فهیم و با فرهنگ هستند، تصریح کرد: پس از اطلاع‌رسانی مناسب درباره افتتاح مرکز کنترل ترافیک رشت از ۱۵ اسفند ثبت تخلفات در رشت همراه با اعمال قانون انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا افزود: راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک رشت تنها به منظور ثبت تخلفات رانندگی نیست و در راستای ارائه خدمات ترافیکی مناسب به شهروندان است.

وی با قدردانی از رسانه‌هایی که در نوشته‌های خود انصاف را رعایت می‌کنند، گفت: خداوند در قرآن کریم به قلم قسم خورده و این مهم نشان‌دهنده اهمیت آن است و افرادی که به ناحق با انتشار مطالب کذب قصد تشویش اذهان عمومی را دارند در پیشگاه خداوند و اندیشه بیدار جامعه شرمند خواهند شد.

حاجی پور در پایان گفت: همواره پاسخگوی رسانه‌ها بوده‌ام و امیدوارم رسانه‌ها در نشر مطالب به حقایق توجه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز