خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان مطرح کرد:

لزوم افزایش نظارت بر احداث ساختمان‌های دولتی/ عدم رعایت موازین فنی در بسیاری از ساختمان‌های دولتی گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۵۲۸

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان بر لزوم افزایش نظارت بر احداث ساختمان‌های دولتی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، کیوان محمّدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل اظهار داشت: مسئله پدافند غیرعامل ما را یاد دوران دفاع مقدس می‌اندازد و ما باید مسئله دفاع از خود را همواره در نظر داشته باشیم.

وی با اشاره به بند (ز) تبصره 12 بودجه 96 گفت: مطابق این بند سازمان پدافند غیرعامل باید مراکز حیاتی و حساس اجرایی در استان را شناسایی کند تا بتوان حداکثر یک درصد بودجه تملک دارایی به آن اختصاص داد.

محمّدی با تأکید بر لزوم رعایت اصول ایمنی در ساختمان‌های بلند ادامه داد: اخیراً کمیته نظارت شورای فنی با همکاری آتش‌نشانی شهرداری رشت مطالعاتی را بر روی ساختمان‌های بالای 23 متر در استان انجام داده اند که متاسفانه بسیاری از ساختمان‌های دولتی از موازین فنی به دور بودند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان بیان داشت: اگر نظارت فنی صورت‌می‌گرفت این مشکلات ایجاد نمی‌شد. لذا به سازمان برنامه و بودجه کشور پیشنهاد داده ایم که بر روی ساختمان‌های دولتی باید یک نظارت جدی‌ در زمینه مطالعات و اجرا صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز