خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان خبر داد:

صدور مجوز برای ۱۵ نشریه و پایگاه خبری در گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۵۳۱

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: با صدور مجوز برای ۱۵ نشریه و پایگاه خبری جدید در گیلان موافقت شد.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی با اشاره به جلسه ۱۶ بهمن هیات نظارت بر مطبوعات کشور در خصوص تقاضاهای صدور مجوز نشریات، گفت: در این جلسه با صدور مجوز ۱۵ نشریه و پایگاه خبری در گیلان موافقت شد.

وی ادامه داد: از این تعداد ۶ مجوز در خصوص نشریات مکتوب است که شامل «رشت سرسبز» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی محمدمهدی خورسندی، «نشرنو» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی مطهر لطفی دیبا، «مهر اقتصاد» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی علیرضا منکوئی، «دامون گیل» حمید رضازاده، «افق گیلان» حمیدرضا علیپور، «مدیریت و توسعه ورزش» به صاحب امتیازی دانشگاه گیلان و مدیرمسئولی دکتر فرهاد رحمانی نیا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: همچنین «نوداد گیل» حبیب اله محمدپور، «با مردم گیلان» محمدعلی اخوان، «صفیر گیلان» یوسف قلیزاده، «نیناد» مرجانه نظری، «داماش یار» میثم ضابطی، «تالش فردا» میلاد ابراهیمی، «اقتصاد روستا» سیدرضا کسائی، «راه سوم نیوز» هادی نوری، «در استان نیوز» ساناز بردبار از پایگاه های خبری هستند که با صدور مجوز آنان موافقت شد.

فاضلی در پایان یادآور شد: تا پیش از این، استان گیلان دارای ۱۶۹ نشریه مکتوب، ۱۵ نشریه الکترونیک و ۱۰۹ پایگاه خبری دارای مجوز بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز