خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت کشتی لاهیجان مطرح کرد:

نگاه ویژه مدیریت شهری لاهیجان به توسعه ورزش

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۶۳۱

رئیس هیأت کشتی شهرستان لاهیجان گفت: ساخت سالن 4 هزار نفری شهدا و خانه پینگ پنگ توسط شهرداری لاهیجان ، نشان از نگاه ویژه مدیریت شهری این شهر به توسعه ورزش است .

به گزارش ایلنا از لاهیجان، فرشید فقیه شجاعی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر لاهیجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدیریت شهری لاهیجان در کنار کارهای عمرانی و خدماتی برای اجرای زیرساخت های ورزشی برنامه ریزی های مناسبی انجام داده است .

وی گفت : ورزش به عنوان رکن اساسی جامعه و محبوبیت میان نوجوانان و جوانان از اهمیت ویژه ای در شوراهای شهر و شهرداری‌ها برخوردار است و در راهبردهای سیاستگذاری عمومی مورد توجه مسئولان واقع شده است.

شجاعی گفت: در دوره‌های مختلف شورا همواره سعی به توسعه اماکن ورزشی کرده و ساخت سالن چهار هزار نفری شهدا ، خانه پینگ پنگ توسط شهرداری، نشان از نگاه ویژه مدیریت شهری لاهیجان به ورزش است که این مهم مورد توجه شورای فعلی لاهیجان نیز قرار دارد .

وی با اشاره به افتتاح خانه کشتی شهرداری لاهیجان توسط استاندار گیلان در دهه فجر انقلاب اسلامی ، اظهار داشت : شروع ساخت خانه کشتی در دور چهارم شورا آغاز و با توجه به اهمیت موضوع برای اعضای شورای دور پنجم ، تکمیل آن در دستور کار شهرداری لاهیجان قرار گرفت .

وی تکمیل پروژه خانه کشتی را از جمله اقدامات مهم مدیریت شهری لاهیجان در دور پنجم در عرصه ورزشی عنوان کرد و افزود: خانه کشتی شهرداری لاهیجان با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 350 میلیون تومان احداث شده است که 300 میلیون تومان در سال93 و400 میلیون تومان در سال 95 از محل اعتبارات دولتی و مابقی از محل درآمدهای شهرداری هزینه شده است .

 رئیس هیأت کشتی شهرستان لاهیجان با اشاره به برگزاری لیگ کشتی آزاد و فرنگی نونهالان گیلان در لاهیجان اظهار داشت : این مسابقات برای اولین بار در لاهیجان با 434 مسابقه و بروی چهار تشک انجام گرفت .

وی میزبانی خوب لاهیجان و برگزاری موفق لیگ را حاصل حمایت همه جانبه مردم ، پیشکسوتان کشتی لاهیجان ، هیأت کشتی استان ، اداره ورزش و جوانان لاهیجان ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لاهیجان عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز