خبرگزاری کار ایران

ابروفراخ خبر داد:

تخصیص و جذب 15 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی پسماند سراوان توسط شهرداری رشت

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۷۲۱

معاون فرماندار رشت از تخصیص و جذب 15 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی پسماند سراوان توسط شهرداری رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، منا ابروفراخ در جلسه کمیته مدیریت پسماند شهرستان رشت اذعان کرد: مقوله پسماند تاتحقق وساماندهی کامل سایت سراوان به عنوان اصلی‌ترین موضوع شهرستان دردستورکارقراردارد.

وی با بیان اینکه حل مشکلات زباله سراوان بستگی به اقدامات و تعهدات انجام شده از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط دارد، گفت: مردم منطقه سراوان در راستای مشکلات عدیده این سایت زباله فشار زیادی را متحمل شده اند.

معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرمانداری رشت با اشاره به تخصیص و جذب 15 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی پسماند سراوان توسط شهرداری رشت عنوان کرد: این اعتبار از محل اعتبارات اسناد خزانه اسلامی توسط شهرداری به طور کامل جذب شده که ضمن تسریع دراجرای کامل پروژه‌های پیش بینی شده انتظار می‌رود تسریعا برنامه‌های بهسازی و سازماندهی سایت مذکور نیز به صورت کامل اجرایی شود.

وی با اشاره به خرید دستگاه‌های لازم ازجمله لودر و بیل زنجیری و دستگاه زباله کوب گفت: این دستگاه‌ها برای سایت خریداری و انتقال آن به سایت روند ساماندهی سایت را نیز بهبود می‌بخشد. با پیگیری‌های به عمل آمده سعی شده پروژه توسعه شبکه آبرسانی روستای سراوان که در اسفند امسال برای رفاه حال مردم منطقه به اتمام برسد.

ابرو فراخ با تاکید به موضوع پایش و کنترل سایت زباله سروان ادامه داد شن‌ریزی و سمپاشی مداوم سایت همانند روال گذشته با جدیت در حال انجام و پیگیری است.

وی در رابطه به احداث حوضچه آرامش درمحل سایت نیز گفت: زمین برای احدات تصفیه‌خانه شیرابه توسط منابع طبیعی به‌طور جدی در حال پیگیری باشد. ظرف هفته آتی جلسات ویژه در خصوص پیگیری اجرای نیروگاه زباله سوز رشت نیزبه صورت مستمر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز