خبرگزاری کار ایران

از سوی یگان حفاظت از اراضی و اجرائیات؛

بیش از 11 هکتار از اراضی ملی و ساحلی منطقه‌آزاد انزلی رفع تصرف شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۷۲۳

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: یگان حفاظت از اراضی و اجرائیات و مدیریت حقوقی سازمان منطقه آزاد انزلی بیش از 11 هکتار از اراضی ملی و زمین های ساحلی منطقه آزاد انزلی را در چهار مرحله زمانی مختلف در سال 96 آزاد سازی صورت گرفت.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه‌آزاد انزلی بیان کرد: در راستای ساماندهی و آزادسازی حریم ۶۰ متری نوار ساحلی و اراضی ملی منطقه، یگان حفاظت از اراضی و اجرائیات و مدیریت حقوقی سازمان منطقه آزاد انزلی بیش از 11 هکتار از اراضی ملی و زمین‌های ساحلی منطقه آزاد انزلی را در چهار مرحله زمانی مختلف در سال 96  آزاد سازی صورت گرفت.

بنابراین گزارش افراد سود جو از طریق دیوار کشی، نصب سیم خاردار و ساخت آلاچیق در روستاهای زیباکنار، خشک اسطلخ، امین آباد، امیر بکنده و چونچنان اقدام به تصرف اراضی ملی و نوار ساحلی منطقه آزاد انزلی نموده که با دستور قضایی و همکاری نیروی انتظامی موانع و ساخت و سازهای غیرمجاز ایجاد شده قلع، و زمین‌های مورد تصرف آزاد شده است.

با عنایت به اهمیت حفظ و حراست از اراضی ملی و ساحلی، و حسب تاکیدات رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان درباره برخورد جدی و قانونی با متصرفان، موضوع صیانت از اراضی محدوده با همکاری نهادهای ذیربط از اولویت های سازمان منطقه آزاد انزلی محسوب می شود که در این مسیر از همکاری همه شهروندان منطقه به‌منظور حفظ و حراست از اراضی برای خلق فرصت برای توسعه منطقه استقبال می‌کنیم.

مهمترین اقدامات یگان حفاظت این سازمان در محدوده منطقه‌آزاد انزلی برخورد با تخلفات ساختمانی، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، تصرفات اراضی، جلوگیری از برداشت غیرمجاز ماسه و صیانت از جنگل ها و منابع طبیعی محدوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز