خبرگزاری کار ایران

عادلی تاکید کرد:

راه‌های روستایی را نباید دست کم بگیریم/ بهسازی شبکه‌های مویرگی راه‌های روستایی گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۷۲۶

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی گیلان، بهسازی شبکه‌های مویرگی راه‌های روستایی استان را بسیار مهم توصیف کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، ‌با عنایت به تشکیل کمیته های تخصصی حمل و نقل جاده ای، ریلی و ترکیبی به منظور رفع مشکلات اساسی بخش‌های مختلف استان و ارائه تحلیل‌های علمی و کاربردی قابل طرح در برنامه‌های توسعه استان ‌ دومین جلسه کمیته تخصصی حمل و نقل جاده ای استان گیلان با حضور اعضا این کمیته در اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان برگزار شد.

محسن عادلی مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی گیلان با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ضمن تشکر از مشارکت اعضای این کمیته ، به تداوم و تشکیل منظم این جلسات تاکید کرد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به اینکه حمل و نقل جاده‌ای بالغ بر 95 درصد حمل و نقل استان گیلان را دربرمی‌گیرد، گفت: هزینه راهسازی در استان گیلان به مراتب بالاتر از سایر استان‌هاست.

عادلی تصریح کرد: راه‌های روستایی را نباید دست کم بگیریم چراکه این راه‌ها شبکه هایی هستند که به راه‌های فرعی و اصلی منتهی می‌شوند.

وی بهسازی شبکه‌های مویرگی راه‌های روستایی را بسیار مهم توصیف کرد و گفت :بهسازی این راه‌ها به ما کمک بسیاری می‌کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این جلسه از اعضا خواستیم تا نظرات خود را به صورت مستند اعلام نموده تا در راستای اهداف این کمیته حرکت کنیم و تصمیماتی را اتخاذ نمائیم که مارا به اهداف‌مان نزدیک کند.

در پایان هر یک از اعضا به ارائه برنامه‌ها و پروژه‌های اولویت‌دار حمل و نقل جاده‌ای استان پرداختند و تصمیم بر آن شد با توجه به اهمیت و گستردگی حوزه حمل و نقل جاده‌ای، در جلسه آتی این کمیته تمام دستگاه‌های اجرایی لیست پروژه های در دست اجرا و اولویت‌دار خود را براساس اولویتی که خود دستگاه برای آن تعیین کرد به ریاست جلسه ارائه کنند تا اعضای کمیته بتوانند با توجه به مستندات و عدله دستگاه مجری، نسبت به ادغام اولویت‌دار دستگاه‌های مختلف تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز