خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر رشت خواستار شد؛

پرهیز از نگاه سلیقه ای به پروژه ها در بودجه سال ۹۷ شهرداری رشت

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۸۳۵

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت گفت: از نگاه سلیقه‌ای به پروژه های عمرانی در بودجه سال ۹۷ شهرداری رشت خودداری شود.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا رسولی بیان کرد: جزئیات بودجه شهرداری در کمیسیون های تخصصی شورا بررسی می شود و کمیسیون عمران شورا در تلاش است تا پروژه های نیمه تمام شهرداری در بودجه سال آینده تعیین تکلیف شوند.

وی با بیان اینکه بودجه سال ۹۷ شهرداری رشت بر اساس روش های اصولی تهیه شده است تصریح کرد: در بررسی بودجه سال آینده شهرداری رشت باید به اولویت های شهر توجه شود.

رسولی با بیان اینکه پروژه تصفیه خانه سراوان دچار هرج و مرج شده است گفت: در این حوزه یکسری هرج و مرج و نگرانی‌هایی وجود دارد و احتمال رانش مجدد زباله در سراوان یکی از این دغدغه‌ها است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت افزود: میزان تولید شیرآبه سراوان ۳ لیتر در ثانیه تخمین زده شده  و این مقدار در روزهای بارانی افزایش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه نیازمند بررسی‌های دقیق تر در حوزه سراوان هستیم گفت: احداث تصفیه‌خانه در سراوان باید بر اساس میزان تولید شیرآبه و... اجرایی شود و امیدوارم در اجرای پروژه های عمرانی مربوط به این حوزه دقت و توجه صورت بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز