خبرگزاری کار ایران

دیدار نماینده ولی فقیه با اعضای قرارگاه آبادانی سپاه قدس گیلان/ برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه در بیت آیت‌الله قربانی

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۸۳۷

نماینده ولی فقیه در گیلان ایجاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستاها را در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای شغل دولتی و پشت میزنشینی نیست.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در دیدار با اعضای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدس گیلان با اعلام این مطلب افزود: فعالیت‌های عمرانی برای مردم  حیاتی است و رسیدگی به امور بهداشت و درمان، آب، برق، راه و ... حائز اهمیت است.

آیت‌الله قربانی ادامه داد: در گذشته 70 درصد از جمعیت کشور در روستاها ساکن بودند و 30 درصد در شهرها زندگی می‌کردند اما اکنون این آمار تغییر کرده و 70 درصد از مردم شهرنشین هستند.رسیدگی به مشکلات روستاها موجب جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها می‌شود.

آیت‌الله قربانی، اجرای طرح‌های عمرانی توسط برادران سپاه، بسیج و جهادگران را سبب ایجاد آرامش در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای شغل دولتی و پشت میزنشینی نیست.

آیت‌الله قربانی، انجام فعالیت‌های عمرانی را سبب دلبستگی بیشتر مردم نسبت به انقلاب دانست و بیان کرد: اکنون زمان عمل برای ارتقای وضعیت زندگی مردم است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در دیدار مذکور به ماموریت سپاه در راستای محرومیت‌زدایی اشاره کرد و گفت: اجرای طرح‌های عمرانی در سه روستای درفک در رودبار، حویق در تالش و سمام در لاهیجان توسط سپاه قدس گیلان در حال انجام است.

فقط شعار می دهند

همچنین در خبری دیگر  همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) مراسم عزای این بانوی بزرگوار در بیت آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان برگزار شد.

یکی از وعاظ استان گیلان در این مراسم سوگواری، مراسمات اهل‌ بیت را بهترین مجالس عالم دانست و اظهار داشت: مجالس اهل‌ بیت کلاس درس است و ما باید از اهل‌ بیت الگوبرداری کنیم.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین غلامحسین عطایی خاطرنشان کرد: امروز برخی‌ها می‌گویند که ما حضرت زهرا(س) را دوست داریم و قلبمان پاک است اما واجبات دینی را رعایت نمی‌کنند و این امر نشان می‌دهد آن‌ها دروغ می‌گویند و فقط شعار می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز