خبرگزاری کار ایران

وارسته تاکید کرد:

ضرورت استقرار ستاد خدمات سفر در ورودی‌های شهرستان

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۳۳۷

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر استقرار ستاد خدمات سفر در ورودی های شهرستان را امر ضروری دانست.

به گزرش ایلنا از رودسر، علی وارسته بهدانی سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر امروز در جلسه هماهنگی خدمات سفر و ستاد تنظیم بازار شهرستان بر لزوم خدمات دهی و رضایتمندی گردشگران تأکید نمود و گفت : با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و نگاه ویژه استاندار گیلان به بحث گردشگری باید در حوزه های مختلف آمادگی لازم را در راستای خدمات دهی بهتر و رضایتمندی گردشگران و مسافران در شهرستان داشته باشیم .

وی خاطر نشان کرد : رودسر با دارا بودن 45 کیلومتر نوار ساحلی ، جنگل و کوهستان از ظرفیت بالایی برای حضور مسافران و گردشگران برخوردار است و باید با برنامه ریزی مدون از این ظرفیت به نحو شایسته در رشد اقتصادی شهرستان استفاده نمود .

وارسته ادامه داد : یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در حوزه گردشگری انعطاف قیمت ها می باشد که باید در این زمینه پیگیری ها و نظارت لازم در سطح شهرستان انجام شود .  

وی افزود : همه دستگاههای ذیربط باید فضا و زیرساختها را به گونه ای آماده کنند تا مسافران و گردشگران با کمال آرامش و امنیت از همه ظرفیت های موجود در شهرستان به صورت بهینه استفاده نمایند و دغدغه ای برای حضور در این شهرستان نداشته باشند .

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر آموزش در همه ابعاد را امری موثر و مهم دانست و تصریح کرد : توسعه آموزش در حوزه گردشگری و نحوه پذیرش و رفتار با مسافران اصلی بسیار مهم و موثر می باشد و باید به گونه ای برنامه ریزی نمائیم تا نحوه ارائه رفتار صحیح با گردشگر به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و این امر نقش بسیار مهمی در ماندگاری گردشگران در شهرستان ایفا می کند .

وارسته ادامه داد : توسعه صنعت گردشگری و توریسم در ابعاد داخلی و خارجی می تواند پاسخگوی بسیاری از مسائلی که در سطح بین المللی برای کشور ایجاد شده باشد و نگاه کشورهای جهان را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تغییر دهد .

وی استقرار ستاد خدمات سفر در ورودی های شهرستان را امر ضروری دانست و افزود : نحوه استقبال و خیر مقدم گویی و همچنین ارائه کاتالوگ ها و نقشه شهر و اماکن اقامتی و تفریحی و جاذبه های گردشگری در ورودی های شهرستان در جذب مسافر و گردشگر و ماندگاری آنان در شهرستان بسیار موثر است .

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در ادامه از همه شهرداران و بخشداران و دستگاه‌های ذیربط خواست تا با برنامه‌ریزی موثر در خصوص ارائه هرچه بهتر خدمات رفاهی به گردشگران در ایام تعطیلات میزان رضایتمندی مسافران و میهمانان شهرستان را افزایش دهند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز