خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون محیط زیست شورای شهر رشت مطرح شد:

رسیدگی به وضعیت کارگران دفن زباله سروان/ کاشت ۱۵۰۰ اصله‌ نهال در بلوارهای شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۶۲۱

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت گفت: باید از کارگرانی که در سراوان مشغول به خدمت هستند حمایت بیشتری صورت بگیرد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت در جلسه کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا با اشاره به برنامه‌های پانزدهم اسفند مصادف با روز درختکاری بیان کرد: امسال برنامه های متفاوتی در دستورکار قرار دارد و هر شهروند می‌تواند با ثبت نام در سایت سازمان درختی را به نام خودش ثبت کند.

سجاد محجوب با اشاره به هجدهم اسفند بزرگداشت مقام مادر و روز زن اظهار کرد: بالغ بر ۳۰۰ نفر پرسنل خانم در سازمان‌های مختلف شهرداری همکاری دارند و قصد داریم در حرکتی نمادین همه آنان نسبت به کاشت نهالی به نام خودشان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۱۵۰۰ اصله نهال در میادین و بلوارهای‌سطح رشت کاشته شده است، تصریح کرد: در راستای پیگیری ها و تاکیدات رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا المان اهدای عضو به زودی در یکی از میادین رشت نصب می‌شود .

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا نیز در جلسه امروز کمیسیون بهداشت اظهار کرد: باید از کارگرانی که در سراوان مشغول به خدمت هستند حمایت بیشتری صورت بگیرد.

محمد حسن علیپور با بیان اینکه با هیچ فردی تعارف ندارم تصریح کرد: وضعیت سرویس های بهداشتی سطح رشت بسیار نامناسب و نیازمند بازنگری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز