خبرگزاری کار ایران

۵۰ تن میوه شب عید در رودسر توزیع می‌شود / ضرورت ساز وکارهای مناسب در فرآیند تنظیم و کنترل بازار

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۵۹۳

سرپرست فرمانداری رودسر از توزیع ۵۰ تن میوه شب عید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته در نشست ستاد تنظیم بازار و تسهیلات سفرهای نوروزی با اشاره به برنامه‌ریزی مدون و مناسب برای استقبال و پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی ،تنظیم و کنترل قیمت بازار و بستر سازی مناسب در حوزه زیر ساخت‌ها را از جمله نیازمندیها و ضروریات در این دو حوزه ذکر کرد.

فرماندار رودسر با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید بر نظارت جدی واحدهای صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار و جلوگیری از تخلفات احتمالی تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای ثبات بازار شب عید اتخاذشده است افزود: با تشکیل گشت‌های مشترک در این ایام باید نظارت کافی از سوی دستگاه‌های نظارتی بر واحدهای صنفی انجام شود.

سرپرست فرمانداری رودسر تصریح کرد: تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت‌گذاری و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی در عرضه کالاها از مهم‌ترین وظایف ستاد تنظیم بازار است.

وی از توزیع ۵۰ تن میوه شب عید در قالب ۳۰ تن سیب و ۲۰ تن پرتغال در شهرستان رودسر خبر داد و گفت: این میوه‌ها در ۴ بخش شهرستان به‌منظور تنظیم بازار و حمایت از مصرف‌کننده توزیع خواهد شد.

فرماندار رودسر از مشارکت ۴ گشت مشترک  بازار عید خبر داد و گفت : گشت های نامحسوس نیز در این ایام فعال می شوند و تخلفات را بررسی و نظارت می کنند  تا رضایت همشهریان فراهم شود.

وارسته جلب رضایت مردم را از اهداف ستاد تنظیم بازار خواند و افزود: مردم می‌توانند برای شکایت از متخلفان با تلفن ثابت ۱۲۴ یا سامانه بهداشتی ۱۹۰ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز