خبرگزاری کار ایران

با حضور نوبخت برگزار می شود؛

آیین گرامیداشت پنجاهمین سال فعالیت آموزش عالی گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۸۹۱

مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای رئیس سازمان برنامه ‌و بودجه کشورگفت: عصر امروز آیین گرامیداشت پنجاهمین سال فعالیت آموزش عالی استان، با حضور دکتر نوبخت، معاون رئیس جمهور در دانشگاه گیلان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سید رضا سیددانش در جمع خبرنگاران گفت: عصر امروز، 17 اسفند و در آستانه میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزند پاکش حضرت امام (ره)، آیین گرامیداشت پنجاهمین سال فعالیت آموزش عالی استان، با حضور دکتر نوبخت، معاون رئیس جمهور در دانشگاه گیلان برگزار می شود.

مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای رئیس سازمان برنامه ‌و بودجه کشور، با اشاره به اینکه دکتر محمدباقر نوبخت، پنجشنبه شب نیز در برنامه مسیر امید شبکه باران حضور می‌یابد، اظهار کرد: گفت‌وگوی تلویزیونی معاون رئیس‌جمهور از ساعت 21:30 دقیقه امشب به صورت زنده پخش می‌شود.

وی محور سخنان رئیس سازمان برنامه ‌و بودجه کشور را اشتغال، اقتصاد مقاومتی، بودجه 97، گردشگردی و… عنوان کرد و افزود: نوبخت در این برنامه با کارآفرینان و افراد جویای کار، صحبت های مهمی را در میان خواهد گذاشت.

عضو شورای فرهنگ و رسانه تصریح کرد:عصر روز جمعه، 18 اسفند، به مناسبت میلاد با سعادت بانوی آب و آینه و فرزند نازنینشان، مراسم افتتاح 210 پروژه فنی و تولیدی صدا و سیمای مرکز گیلان از جمله ساختمان جدید تولید و پخش، استودیوی بزرگ تولید، فرستنده های پر قدرت تلویزیونی و دیجیتال ساخت ایران، ایستگاه های ماهواره ای جدید و... با حضور و سخنرانی سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز