خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی صورت گرفت

تقدیر نماینده ولی فقیه از شرکت گاز گیلان در امر اقامه نماز

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۳۸۹

نماینده ولی فقیه در گیلان در میان 82 دستگاه اجرایی از 35 دستگاه برتر از جمله شرکت گاز استان گیلان با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مراسم تکریم از دستگاه‌های برتر گیلان در امر اقامه نماز با حضور آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت برگزار شد.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دوره کاملی از معارف، اخلاق و یکسری مسائلی که غرور را از انسان می‌زداید در نماز وجود دارد گفت: نماز امید را در جامعه زنده می‌کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نماز به عنوان بهترین عمل‌ها معرفی شده است، تصریح کرد: دوره کاملی از معارف، اخلاق و یکسری مسائلی که غرور را از انسان می‌زداید و حالت بندگی و تواضع درباره خداوند را به او تعلیم می‌دهد، در نماز وجود دارد.

آیت‌الله قربانی اقامه نماز را نشان‌دهنده مسیر انبیا، صالحان، شهدا و صدیقین خواند و بیان کرد: زمانی که انسان در نماز به عالم ربانی اقتدا می‌کند و در کنار انسان‌های والا قرار می‌گیرد عطر گل پیدا می‌کند.

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین‌حجازی رئیس ستاد اقامه نماز گیلان با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های استان در امر نماز فعال هستند، گفت: فعالیت تعدادی از دستگاه‌ها در امر مذکور بیشتر است.

وی بر توانمندسازی و فضاسازی دستگاه‌ها برای اقامه نماز کارکنان تاکید کرد و یادآور شد: تنها اقامه نماز در دستگاه‌ها امتیاز محسوب نمی‌شود بلکه ترویج این فرهنگ در جامعه حائز اهمیت است.

رئیس ستاد اقامه نماز گیلان با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری، طرح جامع و تفاهمنامه با دستگاه‌ها ملاک ارزشیابی در امر اقامه نماز است، متذکر شد: سال ۹۷ تفاهم نامه با سازمان‌های مختلف استان بومی‌سازی می‌شود.

در پایان این مراسم در میان 82 دستگاه اجرایی از 35 دستگاه برتر از جمله  شرکت گاز استان گیلان با اهدای لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد.
 

تقدیر نماینده ولی فقیه از شرکت گاز گیلان در امر اقامه نماز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز