خبرگزاری کار ایران

در شصتمین جلسه کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر رشت؛

پروژه‌های عمرانی برای سال آتی اولویت‌بندی شد/نهایی‌شدن جزییات بودجه عمرانی در شورای‌شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۹۸۰

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شهری شورای شهر رشت گفت: جزییات بودجه عمرانی شورای شهر رشت بررسی نهایی شد و پروژه های عمرانی سال ۹۷ اولویت بندی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، شصتمین جلسه شورای شهر رشت به ریاست رضا رسولی برگزار شد که در این جلسه جزییات بودجه عمرانی شورای‌شهر رشت بررسی نهایی شد و پروژه‌های عمرانی سال ۹۷ اولویت‌بندی شد.

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شهری شورای‌شهر رشت ضمن تقدیر از اعضای کمیسیون توسعه و عمران در بررسی دقیق کدهای بودجه و ردیف‌های مربوط به حوزه عمرانی گفت: کمیسیون عمران با جلسات پی در پی و مکرر تلاش کرد جزییات بودجه عمرانی سال آتی را بررسی کرده و با اصلاحاتی برای تصویب به کمیسیون تلفیق شورا ارایه دهد.

رضا رسولی افزود: پروژه‌های عمرانی شهرداری برای سال ۹۷، به پروژه‌های A , B تقسیم بندی شده تا مدیریت شهری بتواند با اولویت‌بندی پروژه‌ها را اجرایی کند.

رسولی با تاکید بر بازگشایی معابر برای کاهش ترافیک معابر اظهار کرد: در بخش ردیف کدهای مربوط به خرید املاک میراثی ف خرید کاروانسرای سعادت در بازار رشت نیز بصورت ستاره‌دار دیده شده و امیدواریم بتوانیم با دریافت اعتبار دولتی از محل اعتبارات باز آفرینی این کاروانسرا را خریداری کنیم.

وی همچنین ابراز کرد: خرید سینما آبشار که روزگاری تماشاخانه و هویت گیلان بود نیز از جمله اولویت‌های اعلام شده کمیسیون عمران است و امیدواریم بتوانیم با تملک، این تماشاخانه را احیا کنیم.

در جلسه روز گذشته کمیسیون عمران همچنین موضوع تهاتر بدهی شرکت مخابرات گیلان، بخشودگی عوارض در ازای بهسازی نمای ساختمان و همچنین بررسی خرید ملک مجاور ساختمان شورای شهر رشت بررسی شد.

همچنین موضوع لیست پرونده‌های در حال تملک نیز بررسی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز