خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه‌آزاد گیلان:

نظارت و بازرسی‌ها می‌تواند در یاری و کمک به راهبری بهتر سیستم دانشگاهی موثر باشد

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۹۸۲

رئیس دانشگاه آزاد استان‌گیلان بیان کرد: نظارت و بازرسی‌ها می‌تواند در یاری و کمک به راهبری بهتر سیستم دانشگاهی موثر باشد.

به گزارش ایلنا از رشت،  جلسه مشترک هیات نظارت منطقه 3 دانشگاه آزاد( گیلان، مازندران و گلستان) با رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد واحد رشت در سالن جلسات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

 ابراهیم چیرانی دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد استان گیلان با خیرمقدم به اعضای هیات نظارت منطقه 3 کشور، گفت:  ارزیابی عملکرد اصطلاحی است بسیار مهم و دارای فضای تعریفی زیاد است و رعایت قوانین و مقررات فقط از این ابعاد است.

وی ادامه داد: فرآیند ارزیابی باید در راه پیشرفت و نیل به اهداف دانشگاه کمک کند تا جایگاه اصلی خود را نشان دهد بنابراین واحدها و مراکز باید بتوانند از ظرفیت‌های و توانمندی‌های خود به بهترین روش استفاده کنند.

رئیس دانشگاه آزاد استان گیلان تاکید کرد:  نظارت و بازرسی‌ها می‌تواند در یاری و کمک به راهبری بهتر سیستم دانشگاهی موثر باشد و ما انتظار داریم تا واحدها و مراکز استان گیلان در این خصوص همکاری بسیار خوبی را با هیات عالی نظارت داشته باشند.

 چیرانی با اشاره به سیاست‌های جدید دانشگاه آزاد استان گیلان، گفت: سیاست‌های جدیدی برای دانشگاه آزاد استان گیلان تدوین شد که مبتنی بر افزایش درآمدهای غیر شهریه‌ای و کاهش هزینه‌ها است که طی این فرآیندها و بستر سازی لازم و مولود کردن این دارایی ها می تواند تحقق بخشی از این اهداف باشد.

همچنین در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسین صفوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان گیلان با برشمردن اهداف سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها در دانشگاه آزاد، بیان کرد: در بحث اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد کشور در مقایسه با سایر معاونت‌ها در ارایه سند راهبردی در حوزه فرهنگی پیشقدم بوده است.

 وی ادامه داد: معرفت و شناخت از کار یک بحث اساسی و قابل توجه است و بدون شناخت زوایای آشکار و پنهان ، انسان نمی تواند استراتژی درستی برای گام برداشتن داشته باشد و در این‌خصوص فرد علاوه بر شناخت باید در مقام عمل استقامت  را کنار صبوری داشته باشد و این شرط پیروزی است چراکه این صبور بودن باعث شده تا فرد به‌سوی تقوی هدایت شود و از جاده اعتدال خارج نشود.

صفوی با اشاره به فرمایشات حضرت امام(ره) که فرمودند "جهانی فکر کنیم"، بیان کرد:  دانشگاه آزاد در شکل‌گیری این تفکر گام برداشت و باید مدیران و مسئولان این دانشگاه هماهنگ و همسو با این تفکر باشند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان گیلان، افزود: قلب جوانان ما دائم در حال تغییر و تحول است و مسئولیت اصلی هیات نظارت در این مکان خود را نشان خواهد داد و انتخاب صحیح مدیران و استادان می‌تواند در حوزه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و ...باعث شد تا دانشگاه به اهداف خود نزدیک تر شود و امت اسلام به عصر ظهور نزدیک تر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز