خبرگزاری کار ایران

سرهنگ نظمی خبر داد:

آزادسازی بیش از 55 هکتار از اراضی ملی در استان گیلان در سال 96

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۴۰۱

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان گیلان از آزادسازی بیش از 55 هکتار از اراضی ملی در استان گیلان در سال 96 خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه همایش آموزش و گفتمان تخصصی پایان سال یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان گیلان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

 در ابتدای این جلسه سرهنگ نظمی فرماندهی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان گیلان اظهار داشت :  جلسه همایش آموزش و گفتمان تخصصی پایان سال یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان گیلان به منظور هماهنگی های لازم در اجرای ماموریت های حساس یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن  در ایام تعطیلات نوروزی ، ارائه عملکرد یکساله ، بررسی چالش ها ، موانع و مشکلات و ایجاد راهکار و دستورات با استفاده از تدابیر و رهنمودهای مدیرکل محترم راه و شهرسازی گیلان تشکیل شده است.

سرهنگ نظمی ضمن تشکر از پشتیبانی و حمایت‌های مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان به ارائه گزارش کار سال 96 پرداخت و در خصوص وظایف یگان حفاظت گفت: جلوگیری از اخلال، تصرف، تجاوز، تخریب و دخالت در اراضی عمومی، تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان، متصرفان و متجاوزان از وظایف و اختیارات این یگان است که با جدیت و تمام توان در حال انجام می باشد و این مسئله باید در جامعه نهادینه شود که اراضی چه در محدوه شهر چه خارج از شهر دارای مالکیت بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی برخورد قانونی می شود.

وی  با اعلام اینکه در سال 96 با اقدام به‌موقع تیم‌های گشت یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن مستقر در اداره کل راه و شهرسازی گیلان بیش از 55  هکتار از اراضی ملی به ارزش حدود 2230  میلیارد ریال آزادسازی و به بیت‌المال بازگشت اضافه کرد: بیشترین رفع تصرفات از حیث ارزش ریالی مربوط به شرق استان گیلان است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان گیلان با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نورزی گشت های یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان به صورت 24 ساعته آماده باش هستند  از همه مردم عزیز استان خواست به محض مشاهده و اطلاع از تصرفات غیرقانونی ، تغییر کاربری های غیر مجاز و تعرضات به بیت المال ،  با شماره تلفن 33119472-013 (یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان گیلان) تماس حاصل نموده و اطلاع رسانی نمایند.

در ادامه این جلسه علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان ضمن تشکر از سرهنگ نظمی فرماندهی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان گیلان و همکارانشان گفت : خوشبختانه با تشکیل یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان گیلان تصرف اراضی ملی توسط متصرفین به حداقل رسیده و که این نشان دهنده جدیت تلاش های این عزیزان است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان تصریح کرد: با توجه به‌موقعیت اقلیمی گیلان، این استان بیشتر موردتوجه زمین‌خواران است و یگان حفاظت از اراضی ملی استان باید مبارزه با زمین‌خواران را بزرگ‌ترین وظیفه خود بدانند.

وی با اشاره به اینکه همه باید به قانون احترام بگذارند افزود: از همه همکاران یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان انتظار داریم با همه متصرفین با دید یکسان برخورد شود.

در پایان جلسه از تعدادی از نیروهای برتر یگان حفاظت از اراضی ملی زمین و مسکن استان گیلان با اهدای لوح سپاس و جوایزی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز