خبرگزاری کار ایران

مباشر امینی مطرح کرد:

تاثیر سرمایه‌گذاری ورزشی در حصول نتایج اقتصادی و اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۴۸۹

بخشدار بخش چابکسر در دیدار با اعضای هیئت فوتبال و پیشکسوتان فوتبال این بخش بر لزوم سرمایه گذاری در ورزش تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رودسر، انوشیروان مباشر امینی در دیدار با اعضای هیئت فوتبال و پیشکسوتان فوتبال بخش چابکسر اظهار داشت: با توجه به پتانسیل موجود در چابکسر و تاریخچه فوتبال و فوتبالیست‌های این شهر می‌توان با یک برنامه‌ریزی صحیح و درست دوباره روح تازه ای به فوتبال چابکسر بخشید.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از ورزش و ورزشکاران گفت: امروز سرمایه‌گذاری در ورزش تنها توجه به یک امر ورزشی نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری اجتماعی و اقتصادی نیز است.

بخشدار چابکسر همچنین در این جلسه از آمادگی خود برای حمایت از تاسیس آکادمی فوتبال در بخش چابکسر خبر داد.

در ادامه جلسه رئیس و سایر اعضای هیئت فوتبال نیز ضمن تشکر از بخشدار چابکسر به خاطر فراهم کردن فرصت این دیدار٬ به تاریخچه فوتبال در چابکسر اشاره و به مشکلات موجود و دلایل افت فوتبال در چابکسر پرداختند.

همچنین در ادامه نیز دیدگاه‌ها خود درباره مسائل مرتبط با حوزه فوتبال٬ پتانسیل‌ها و برنامه‌های آتی خود از جمله تاسیس یک آکادمی فوتبال در بخش چابکسر را بیان و خواستار حمایت از این طرح شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز