خبرگزاری کار ایران

فرماندار لنگرود مطرح کرد:

کاهش 60 درصدی ترافیک لنگرود با افتتاح کنارگذر شهرستان/فراهم شدن امکان اسکان 250 هزار گردشگر در لنگرود

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۷۳۲

فرماندار لنگرود گفت: با تمهیدات انجام شده در ایام نوروز بیش از ۲۵۰ هزار گردشگر در شهرستان استقرار خواهند داشت.

سید رضا جواد پور فرماندار شهرستان لنگرود در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با توجه به تاکید استاندار و نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی کنارگذر  لنگرود در ایام نوروز زیر بار ترافیک می رود.

وی افزود در حال حاضر لاین جنوبی با توجه به شرایط جوی و تلاش شبانه روزی شش کیلومتر از ابتدای میدان شهید املاکی تا پل کومله در نوروز زیر بار ترافیک می رود.

جوادپور با بیان اینکه تاکنون برای این پروژه بالغ بر چهل میلیارد تومان هزینه شده است گفت: ان‌ شاءالله با تمهیدات انجام شده با پلیس راه و راه و شهرسازی اقدامات لازم صورت بگیرد و از پل کومله تا شلمان که به طول 2.5 کیلومتر و 2.5 کیلومتر از میدان شهید املاکی تا دیزین سال آینده زیر بار ترافیک قرار بگیرد.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه  60در صد بار ترافیک در لنگرود کاهش خواهد یافت عنوان کرد: با تمهیدات انجام شده بیش از ۲۵۰ هزار گردشگر در شهرستان استقرار خواهند داشت و این گردشگران در ۱۲ هتل و مهمانپذیر، ۱۵ مسافرکاشانه و۲۰ آموزشگاه اسکان پیدا خواهند کرد.

جوادپور همچنین از سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور و استاندار به شهرستان لنگرود باهدف بازدید از طرح گردشگری در منطقه توریستی گردشگری چمخاله و طرح‌های بوم‌گردی  خبر داد و افزود: نشست با سرمایه‌گذاران در خصوص احداث تله کابین و احداث فرودگاه گردشگری و ... از برنامه‌های دیگر این سفر خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز