خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندر انزلی :

جشنواره تالاب دوخان مصداق یک الگوی موفق برای فرهنگ سازی و مشارکت اجتماعی درحل مشکلات بود

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۸۵۷

فرماندار بندر انزلی گفت: جشنواره تالاب دوخان مصداق یک الگوی موفق برای فرهنگ سازی و مشارکت اجتماعی درحل مشکلات بود.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، میرشمس مومنی زاده فرماندار بندر انزلی در دیدار با اعضای برگزار کننده جشنواره تالاب دوخان ، ضمن تقدیروتجلیل ازفرد فرد دست اندرکاران برگزاری این جشنواره، به اهمیت تالاب و احیای آن اشاره کرد و گفت: تالاب از سرمایه های ارزشمند بشری است که اهمیت ان فراتر از شهرستان، استان و کشور است و همه مسئولیم که در حفظ و نگهداری و احیای آن بکوشیم . 

وی افزود : علیرغم تلاش‌های زیاد مسولان اجرایی برای احیای این نعمت الهی که نشان از توجه و اراده جدی آنان دارد ولی حل این مشکل نیاز به عزم و اراده عمومی و همگانی دارد. لذا کاری که شما بصورت خودجوش دراین راستا ارائه کردید کار بسیار ارزشمندی بود که جا دارد از همه دست اندرکاران و هسته اولیه شکل دهنده این جشنواره تقدیر بعمل آید . زیرا این جشنواره درگستره ای  وسیع و پرحجم انجام شده و تاثیرگذاری خوبی داشته است.

مومنی زاده  افزود : اگر بنا باشد که در اموراجتماعی و فرهنگی گام‌هایمان تاثیرگذار باشد  باید درجهت همگانی و عمومی سازی آن گام بردارید تا تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

فرماندار بندرانزلی درپایان با اهدای لوح سپاس از دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره تالاب دوخان تجلیل وقدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز