خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان خبر داد:

تشکیل کارگروه “میز فولاد” در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۸۶۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت:تشکیل کارگروهی با عنوان میز فولاد در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهاد دلق‌پوش در بازدید از سه مجتمع بزرگ تولید فولاد در شهرک صنعتی رشت با اشاره به اینکه همکاری حوزه صنعت فولاد در گیلان یک ضرورت است اظهار داشت: پیشرفت و رشد بیشتر صنعت فولاد گیلان در گرو کار و تلاش جمعی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان صنعت فولاد در استان گیلان را یک صنعت نوپا و موفق عنوان کرد و گفت: پیشنهاد تشکیل انجمن فولاد در استان گیلان می‌تواند اقدامی راهگشا و موفق در راستای پیشرفت و توسعه این صنعت باشد.

دلق‌پوش با بیان اینکه صنایع فولاد گیلان باید در زمینه ایجاد تشکیل انجمن فولاد پیش قدم باشد خاطرنشان کرد: تشکیل کارگروهی با عنوان میز فولاد در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران صنایع فولاد باید در استان گیلان همکاری صمیمانه‌ای در راستای ساماندهی صنایع فولاد گیلان داشته و مکمل یکدیگر باشند گفت: صنایع هم‌خانواده در استان باید با همکاری دسته‌جمعی مسائل موجود در حوزه خود را برطرف کرده و برای حل مشکلات خود به خارج از استان مراجعه نکنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به اینکه صنایع موجود در استان دارای اهدافی مشترک و واحد هستند تصریح کرد: برای ایجاد تحرک در صنعت گیلان با تلاش ویژه باید به دنبال ایجاد رونق و اشتغال بود.

دلق‌پوش با بیان اینکه بر اساس تجربه، صنایع گیلان در آغاز اقدامات خود در مسیر درستی قرار نگرفته است تاکید کرد: توجه به زیرساخت‌های لازم نظیر آب، برق و گاز در ایجاد برخی از صنایع در استان گیلان به‌درستی انجام نشده است.

وی با تاکید بر اینکه احداث صنایع ذوب آهن در مکانی که با مشکل کم آبی مواجه بوده اشتباه است خاطرنشان کرد: صنعت فولاد در منطقه‌ای همانند گیلان توجیه دارد، نه جایی که آب نیست و با خشکسالی و کمبود جدی نزولات جوی مواجه است.

دلق‌پوش با اشاره به اینکه در گیلان با جمع‌آوری نزولات جوی بخش زیادی از منابع مورد نیاز صنایع فراهم می‌شود تصریح کرد: متاسفانه استان گیلان به دلایلی در حوزه‌های مختلف با مسائل حاشیه‌ای مواجه بوده و این امر نیازمند ریشه‌یابی است.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه بسیاری از صنایع گیلان پیشرفت و توسعه در راستای همکاری و تعامل را قبول نداشته و همدیگر را تخریب می‌کنند گفت: در برابر این تخریب‌ها تنها باید از صنایعی حمایت کرد که به تولید و صنعت استان کمک می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تاثیر توسعه حمل و نقل ریلی در رشد صنایع فولاد را اثرگذار دانست و خاطرنشان کرد: تکمیل خط آهن قزوین به رشت به عاملی اثرگذار در رشد صنعت فولاد گیلان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز