خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گیلان خبر داد:

تمهیدات ویژه دستگاه قضایی گیلان برای رفاه حال مسافران و گردشگران در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۲۲۵

رئیس کل دادگستری گیلان از تمهیدات ویژه دستگاه قضایی گیلان برای رفاه حال مسافران و گردشگران در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایلنا ازرشت، احمد سیاوش‌پور در آخرین نشست شورای برنامه ریزی سال 96، از تمهیدات ویژه دستگاه قضایی گیلان برای رفاه حال مسافران و گردشگران در ایام نوروز خبر داد.

سیاوش پور با بیان اینکه همه ساله در ایام نوروز با افزایش تردد بین شهری، شاهد افزایش سوانح رانندگی نیز هستیم عنوان نمود: همه واحدهای قضایی استان در ایام نوروز با حضور قضات کشیک در ساعاتی از صبح و عصر، آماده رسیدگی به پرونده های قضایی از جمله پرونده های تصادفات رانندگی هستند.

سیاوش پور با اشاره به صدور دستور تشکیل مجتمع های قضایی ویژه تصادفات در شرق و غرب استان عنوان نمود: در این مجتمع ها، مراجع رسیدگی به امور تصادفات از قبیل شعب قضایی، پلیس راهور، پزشکی قانونی، شورای حل اختلاف و بیمه ها در یکجا گرد هم آمده اند تا از سرگردانی و اتلاف وقت مسافران عزیز جلوگیری شود.

رئیس کل دادگستری استان همچنین اظهار داشت: برای پرهیز از معطلی مسافران در مراجعه به دادگستری ها، از قضات کشیک خواسته شده است تا رسیدگی به پرونده سوانح رانندگی را در اولویت کار خود قرار دهند.

سیاوش‌پور در پایان تصریح کرد: در ایام نوروز قضات کشیک به‌طور 24 ساعته نیز در دسترس است تا امکان مراجعه و هماهنگی ضابطین قضایی مانند نیروی انتظامی با آنان و در نتیجه تسریع امور مردم فراهم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز