خبرگزاری کار ایران

طی احکام جداگانه صورت گرفت؛

شش انتصاب از سوی استاندار گیلان در روزهای پایانی سال/ تداوم رویکرد استفاده از زنان و جوانان در مدیریت شهری

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۷۰۸

طی احکامی جداگانه توسط استاندار گیلان ۶ انتصاب جدید در حوزه های مختلف استانداری گیلان صورت گرفت.

به گزارش ایلنا ،بر اساس این احکام ، ساحره میرسیدی به عنوان مدیرکل دفتر فنی استانداری گیلان؛ مونا ابروفراخ به عنوان مشاور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در امور سازمان های مردم نهاد، سمانه حسینی به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان لاهیجان،هوشنگ عباسقلی زاده به عنوان مدیرکل امور شهری و‌ شوراهای استانداری گیلان، محمدعلی ویشکایی به عنوان معاون برنامه ریزی و‌ امور عمرانی فرمانداری شهرستان رشت و فریبرز سعیدی کیا به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان رشت منصوب شدند.

فریبرز سعیدی کیا متولد ۱۳۶۱ و کارشناس ارشد مدیریت دولتی است که پیش از این عضو گروه مشاوران استانداری گیلان در دولت یازدهم، دبیر ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری و رئیس ستاد جوانان روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ بود که روابط خوبی با جریان‌های سیاسی در سطح ملی و استانی دارد.

سمانه حسینی نوید، متولد سال ۱۳۶۲ ، دارای مدرک کارشناسی علوم سیاسی،کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد روابط بین الملل است که سرپرستی گروه برنامه ریزی و امور عمرانی ،مشاور بانوان و خانواده فرماندار لاهیجان،مسئول امور شهری و روستایی،مسئول ساماندهی سواحل ،مسئول کمیته حقوقی انتخابات، بازرس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و مسئولیت بسیاری از کارگروه‌ها،کمیته ها و شوراها در فرمانداری لاهیجان را در کارنامه خود دارد و مورد حمایت جوانان و گروه‌‌های سیاسی محلی است.

هوشنگ عباس قلی‌زاده سابقه بیش از بیست سال شهرداری در شهرهایی نظیر تالش، سرعین و فومن و مدیرکلی امور شهری استانداری اردبیل را در کارنامه خود دارد.

ساحره میرسیدی نیز در سابقه کاری خود ریس اداره مدیریت بحران راه و شهرسازی و مدیریت سابق مسکن و ساختمان و معاون شهرسازی و معماری اداره مسکن و شهرسازی گیلان، مدیرکلی امور بانوان و مدیرکلی امور شهری استانداری گیلان را دارد.

محمدعلی پوریحیی ویشکایی، بخشدار مرکزی سابق رشت نیز به عنوان معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری رشت منصوب شد. وی از نیروهای باسابقه وزارت کشوری است که مسئولیت های متعددی را در حوزه فرمانداری برعهده داشته است که از جمله آنها می توان به سرپرستی حوزه معاونت برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری ، ریاست گروه برنامه ریزی فرمانداری رشت اشاره کرد.

مونا ابروفراخ، فرزند شهید نادر ابروفراخ، اولین بخشدار زن استان گیلان در بخش مرکزی شهرستان رشت و سابقه ۱۴ سال کار در وزارت کشور از جمله به عنوان کارشناس امور سیاسی استانداری گیلان، کارشناس معاونت برنامه ریزی استانداری و معاونت فرمانداری رشت را داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز