خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گیلان :

اسلام طرفدار نشاط است/ اجازه ترویج هنجارشکنی در جامعه را نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۴۲۹

نماینده ولی فقیه در گیلان بر زدودن بی‌بندوباری و رفتار خلاف اخلاق از عید نوروز تأکید کرد و گفت: عید نوروز خرمی و نشاط را به همراه دارد و اسلام طرفدار آن است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در دیدار با سردار اسحاقی فرمانده انتظامی گیلان به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با اشاره به اینکه عید نوروز دارای سابقه دینی است اظهار کرد: عید نوروز دارای غسل، دعای ویژه و نماز است اما این موضوع برای مردم تبیین نشده است.

وی به نامه امام علی(ع) به مالک اشتر اشاره کرد و افزود: اگر ملت‌ها مراسم و کارهای خوبی داشته باشند اسلام با ورود به آن محیط‌ها این کارهای خوبی را از بین نمی‌برد بلکه آن را تأیید می‌کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه صله رحم و تمیزی از برنامه‌های عید نوروز است، تصریح کرد: عید نوروز خرمی و نشاط را به همراه دارد و اسلام طرفدار آن است بنابراین باید به آن باید وجهه خدایی و عبادی داده شود.

آیت‌الله قربانی بر زدودن بی‌بندوباری و رفتار خلاف اخلاق از عید نوروز تأکید کرد و گفت: در ایام نوروز مردم شاد هستند و به دید و بازدید همدیگر می‌روند.

وی با تأکید براینکه اجازه هنجارشکنی و ترویج بی‌حجابی را در جامعه نمی‌دهیم، بیان کرد: مقام معظم رهبری مسؤولان را موظف کردند که دستورات دینی را رعایت کرده و اگر کسی با احکام اسلام مخالفت کند باید جلوی او بایستند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به تقدیم 250 هزار شهید برای استقرار نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم برخی افراد هنجارشکنی کنند.

آیت‌الله قربانی با اشاره به اینکه سردار اسحاقی فرمانده انتظامی گیلان از نیروهای خادم به مردم است، یادآور شد: نیروهای انتظامی باید تلاش کنند نوروز برای مردم عید باشد و جلوی متخلفان گرفته شود.

وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم مردم ما با نشاط، شاداب و انقلابی حرکت کنند و از مواهب انقلاب اسلامی برخوردار باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز