خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

مدیران مراکز درمانی اولویت خود را خدمت‌رسانی به مردم و مسافران قرار دهند

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۴۳۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: با توجه به ایام نوروز و حضور تعداد زیادی از مسافران در استان، تمامی مدیران مراکز درمانی اولویت خود را خدمت رسانی به مردم و مسافران قرار دهند.

به گزارش ایلنا از رشت، شاهرخ یوسف زاده چابک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دیدار با مدیران بیمارستان های استان ضمن تبریک سال نو، گفت: با توجه به ایام نوروز و حضور تعداد زیادی از مسافران در استان، تمامی مدیران مراکز درمانی اولویت خود را خدمت رسانی به مردم و مسافران قرار دهند.

یوسف زاده چابک با بیان این که سال ٩٧ سال اجرایی شدن برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سطح جامعه برای ارتقای همه جانبه سلامت است، تصریح کرد: مدیران بیمارستان های گیلان باید با همگرایی بیشتر و طبق هدف گذاری های لازم، در راستای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در استان حرکت کنند .

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تقدیر از تلاش یکساله مدیران مراکز درمانی در گیلان، خواستار بهبود ارایه خدمات در مراکز و تمرکز گرایی فعالیت ها به منظور افزایش درآمد و کاهش هزینه ها شد.

وی افزود: تمرکز گرایی در برنامه های کلان دانشگاه، با شناخت کامل فرایندها امکان پذیر است و برای استقرار آن نیازمند همراهی همه مدیران دانشگاه هستیم. در این زمینه، بحث تمرکز گرایی باید در اعم فعالیت های دانشگاه؛ مدیریت منابع انسانی، مدیریت خدمات پشتیبانی و مدیریت اداری مالی اجرایی شود تا کارهای دست و پا گیر و کلان در سطح ستاد برنامه ریزی شود و مدیران اجرایی با فرصت و چابکی بیشتری به اجرای دقیق فرایندها و نظارت بر خدمت رسانی، بپردازند.

وی، بهبود کیفیت بهداشت و درمان را مهمترین دغدغه مسوولان دانشگاه برشمرد و گفت: برای افزایش رضایتمندی مردم این دغدغه باید در سطح روسا، مدیران و کارکنان وجود داشته باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر ارتقای خدمت رسانی و کاهش زمان انتظار خدمات به ویژه در ایام نوروز ، خاطرنشان کرد: حفظ، تامین و ارتقای سلامت مردم در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی گیلان است و همه کارکنان دانشگاه باید در راستای تحقق این ماموریت تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز