خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب مردم سالاری گیلان در گفتگو با ایلنا :

نوسانات بازار ارز، سیاسی و برای زمین‌گیر کردن دولت بود/ مدیریت جهانگیری بازار ارز را به ثبات رساند

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۷۰۷

دبیر حزب مردم سالاری گیلان گفت:تاکید و تذکر رهبر معظم انقلاب و حضور جهانگیری در میدان عرصه اقتصادی کشور در حالی که هیچ سیاستی جز سکوت از مسئولان دیده نمی شد موجب شد بازار ارز به ثبات بازگردد.

کمال لشکری دبیر حزب مردم سالاری در گیلان در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه شواهد و قرائن نشان می‌دهد   نوسانات بازار ارز یک ماجرای کاملا سیاسی و برای زمین گیر کردن دولت آقای روحانی بوده است اظهار داشت:قطعا دست هایی در پشت پرده در کار بودند همانطور که در دی ماه سال گذشته در مشهد طراحی اعتراضاتی را با عنوان گرانی بنا نهادند که به 90 شهر کشور هم کشیده شد.

وی با بیان اینکه انتظار ما این است که دولت باید واقعیت را به مردم بگوید گفت:دولت باید پیرامون گرانی ارز کوتاه نیاید و هر دستی را که پشت صحنه است قطع کند. چرا که اگر از این موضوع کوچک غافل شویم این  به مشکلی لاینحل برای نظام تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آشفتگی بازار ارز از چند روز پیش دامنه‌دار شد و مخالفان دولت تلاش کردند تا این مسئله موجب نا امیدی مردم شود گفت:بعضی از هجمه‌ها که دولت و اطرافیان آن را در ماجرای بالا رفتن ارز متهم می کنند پسندیده نیست.

دبیر حزب مردم سالاری در گیلان با اشاره به اینکه در دولت نهم و دهم هر بار که قیمت ارز بالا می رفت می‌گفتند شخصی به اسم جمشید بسم الله مسئول برهم خوردن ثبات بازار ارز است تاکید کرد: اما دیدیم دولت روحانی وارد حرف های پوچ نشد و با تصمیم مقتدرانه مانع برهم خوردن ثبات اقتصادی کشور شد.

لشکری با بیان اینکه از جهانگیری که یکی از چهره شاخص اصلاح طلب  و یک مدیر قدرتمند است انتظار داریم با مدیریت خود بازار را به حالت عادی بازگرداند افزود: باید با کسانی که می‌خواستند مردم را نا امید می کنند برخورد شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جهانگیری از سیاست مداران میانه رو در ایران است که تجربه حضور در دولت هاشمی ،دولت خاتمی و روحانی را داشته و از سال 63 تا 70 نماینده مردم جیرفت بوده و در حوزه‌های مختلف تصمیمم گیرنده کشور بوده است گفت:در انتخابات 96 اگرچه جهانگیری به عنوان کاندیدای پوششی حاضر شد اما در مناظرات انتخاباتی فراتر از حد انتظار ظاهر شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز